Alla inlägg under augusti 2011

Av hakanpalsson - 3 augusti 2011 11:09

Tisdag förmiddag...Gör just nu inte ett knop om jag ska va ärlig, skönt som fan...Det tråkiga är att det är riktigt fint väder ute och då vill man ju egentligen inte sitta inne...Men vid min respektfulla ålder tänker jag inte fråga en j-vel om lov =)...Maria drog precis iväg till hästarna en sväng...Jag har starka funderingar på att köra ut till magasinet o kolla till möblerna jag har där (är väl typ ett år sen sist =)


Ska börja jobba vid två och sen kör vi fram till stängning...Märks ganska tydligt att semestrarna börjar ta slut, definitivt i söndags...Alla som skulle förnya sina busskort sa det med en suck och ångestfyllda ögon..Gilla läget people!! Ni ska inte ha det bättre än jag =))...Jag ska ju å andra sidan snart sluta jobba...Bara bomben går in på lördag och ger snuskigt mkt pengar...hmm...finns nog risk för att jag blir kvar ett tag till...typ 36 år då pensionen kommer o hämtar hem mig...sen jävla blir det rullatorrace för hela slanten, sitta o ljuga med gubbarna på stan o sörpla kaffe o röka ciggarr dagarna i ända =)


Just nu är jag så in i h-lvete sugen på att gadda mig, men jag vill ju göra en herrans massa och det känns som att mitt konto tycker det är förbannat kul att retas med mig...Grr... men som Gunde sa...Kämpa nu då!!


Nu på fredag kommer min lille pöjk, mys pys att den lille tuffing kommer, på lördag blir det 30-års fest för Hubbe! Nästa år är det min tur, ska bli nice som tusan d =)) 


Börjar bli jävligt nervös...Den presenten jag har beställt till Maria har fortf inte kommit och det enda jag har fått är en bekräftelse på mail...Dom lovade att den skulle komma innan den 5:e augusti så det hoppas jag fan att den gör...Annars blir Pålsson en smula irriterad och det ska dom få höra kan jag lova...


Blev ett ngt blandat inlägg idag...Men som käringen sa..D blev inte mkt men iaf ngt! =)


Sov sött


Ovido - Quiz & Flashcards