Direktlänk till inlägg 21 oktober 2014

Snart natten...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek...
Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan...
Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma o hållet tv:n sällskap för det mesta, sen har vi vår lilla energiska 3-åring...Jag kan icke fatta att hon tyar hålla igång så, upp o ner i sängen, kullerbyttor hit o dit...ja ni fattar...men ändå nästan alltid ned ett skratt så man kan ju lixom inte göra mkt annat än att le åt :)
På tal om barn så måste jag ta mig fasen rekommendera att läsa det en kille skriver som heter Micke Gunnarsson, googla på namnet lr barnatro... Tänkvärda texter...

Som sagt så är det jobbvecka nu o fullt upp precis som det ska va, tiden går ju lite fortare om man har att göra...
Lite tråkigt just idag kanske för jag kan helt enkelt inte sova, jag har snurrat halvt ihjäl mig, sen är jag juh i Moheda av alla ställen ;)

Nu har renovering satt fart hemma, så jävla gott när det börjar hända ngt, nästa vecka kommer köket :))
Nu måste jag verkligen försöka sova men ni fick en liten uppdatering :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Av hakanpalsson - 30 april 2014 00:00

Jo tjäna! Ingen kul dag idag... Begravning för mormor, men vet iaf att hon äntligen har kommit till morfar igen! ?? Begravningar är något vi är ganska dåliga på tycker jag, SJÄLVKLART sörjer man något fruktansvärt när människorna man älskar går v...

Ovido - Quiz & Flashcards