Alla inlägg under januari 2012

Av hakanpalsson - 25 januari 2012 20:33

Back in buisness så att säga!!


Sen hur länge lr hur ofta jag kommer att hamna här e ju en annan femma...Har faktiskt en del annat att stå i oxå...


Heliske vad tiden springer iväg...Räknar inom loppet av högst två månader vara både 2 barnsfar och godsägare...(hus iaf)...Och då ska ni veta att det är en jävla massa som ska hinnas med innan dess...Och jag som redan är trött...Men det ska nog fan ordna sig ska ni se...Om ni tycker jag gnäller så är det precis det jag gör...Och om ni inte accepterar det så kan ni sluta läsa...NU...Så...Nu va vi av med dom som inte ville läsa mer...


Efter en massa om...och massa men så fick vi till slut klartecken att köpa huset =)...Snart e vi Johannishusbor igen, ska bli jävligt nice =)...Huset är inte nytt men efter hand och ett par små steg i taget så kommer det bli klockrent...D e jag helt sjukt säker på =)...Gutt ska det bli med relativt stor tomt och endast en gångväg emellan huset och en riktigt fet lekpark =)


För ett par veckor sen drog jag o Maria på en turné till Malmö o kollade in vår lilla flicka :)...Fick tokigt fina bilder på henne :)...Har nog varit lite svårt att fatta att hon verkligen är på väg...Men nu står vagnen, vaggan, sängen o massa annat redo så det är verkligen på riktigt =))...Föräldrar...Jonte storebror...En liten (stor) stolt kille kan jag lova =)...Från början va det ju viss besvikelse över att det inte blev en lillbror men jag tycker det låter som att det blir fler o fler fördelar med att det trots allt blir en syster ;)...Lite coolt när han har kompisar med hem o nåt av det första han gör är o visar nån liten rosa dress o talar om att det är till hans lillasyster =)


Är egentligen lite orolig oxå...Vi ska ju till Karlstad nästa vecka på möte...Kan ju bli lite krabbigt om den lilla skulle få för sig att det redan e dax vid den tiden...Jag menar d e ju ingen som vet om man fattar vad dom säger ;)...Höhö


Skulle garanterat kunna skriva en jävla massa till men....PIIIIIIIP...Där va tiden slut!


En liten fundering bara...Har ni tänkt på en sak...Dom pengarna man köper ciggaretter för är dom enda pengarna man faktiskt ser röken av!


Cykla o vält! =)

Ovido - Quiz & Flashcards