Alla inlägg under november 2012

Av hakanpalsson - 24 november 2012 22:24

Man är ju fan ingen flitig bloggare längre, men så har jag inte fått några erbjudande om reklam heller :)... Lördag idag...jävligt fin lördag om jag ska va riktigt seriös...Sov lite längre än vi tänkte men va fan, familjen i bilen kl 10,30 o då rullade vi mot Tingsryd för att inta kaskad!! Därefter blev det lite obligatoriskt Börjes,,,Hittade nån julklapp o lite så...Inte skitlätt att få med sig en julklapp hem som täcker  1/3 av bagaget när han som ska få den är med och man dessutom ska få in en vagn bakom...MEN...D gick!


Har fått lite allvarliga funderingar...Vad ska man göra när man bli stor egentligen? Och nu menar jag inte att jag vill ha massa kommentarer där folk kan tala om att jag kan bli deras betjänt lr manlig prostituerad osv...Som manlig prostituerad måste man dessutom ha kunder för att tjäna pengar och det vore högst osannolikt att jag skulle få det...:)

Ska man utbilda sig!? Söka jobb?! Här hemma lr norrland?!AHHH... Skit samma...det löser sig som kärringen sa...


Någonting har hänt...Allvarligt alltså...Maria manipulerar mig på nåt lustigt jävla vis...Helt plötsligt ligger det grönsaker på min tallrik när vi käkar, jag HATAR ju sånt...Jävligt märkligt...Sen har vi varit ute o gått nästan varenda dag denna veckan, visserligen mitt förslag från början men hon är en jäkel på att peppa mig till det...Har tom sprungit vissa delar av promenaderna...D ni!! ;)

Jag undrar fan dessutom om hon inte har tecknat nån jävligt bra livförsäkring på mig för imorrn ska jag...Håll i er...Lova att inte säga det till nån för då får ni inte läsa...Jag ska träna, på ridning alltså!! Och jag gjorde det dessutom för nån vecka sen oxå... Både jag o Jonte kan tilläggas :)...Vi ska tydligen va med i nån del av nån julshow i stallet...hahaha...Grattis Pålsson...Där svansen sitter är bak lixom!! Vad fan har jag gett mig in på :)

Ahh det går nog bra...Mest synd om hästen...

Va på hallowenfest för några veckor sen...Jag skulle varit utklädd till fånge men kom ut från butiken som...KO!!! herre jävlar...Vilket lugnt liv man har som KO :)...Hallowenfesten förresten...Klockren idé, va ett par som hade bjudit in småbarnsföräldrar runt Johannishus, för att lära känna lite fler här i byn...Förfest o go mat hos Malle o Tessan o sen vidare...Fruktansvärt kul och otroligt bra idé som sagt!! Kan dock säga att det märks att man dricker för sällan nu...Fan va dålig man kan bli nu för tiden...Är väl sen man passerade det berömda 30-strecket :)...Och då kommer jag osökt att tänka på att jag inte haft 30-års fest ännu...fyllde ju lixom i juli...hur långt efter kan man ha det?!

Nu börjar det bli dax att krypa ett steg närmare sängen...Hockeycup imorrn för Jonte så klockan nio ska vi inställa oss i Kockumshallen, tio ska dom va på isen så det är bara att bita ihop :)...Blir mkt kaffe imorrn :)


Nu sticker jag o lägger mig så vi förhoppningsvis inte försover oss imorrn...


Nu e d kväll o snart e d natt, hoppas på att Maria gör mig matt ;)


Haj haj för denna gången :)

Ovido - Quiz & Flashcards