Alla inlägg under november 2011

Av hakanpalsson - 13 november 2011 17:07

Japp så e d! Min goe lille pojk kom med både tröja o mugg o väckte Pappa imorse; efter att han varit o lärt sig släppa ut hästarna med Maria på morgonen för att Pappa skulle få sova :)


Maria kom på en go idé häromdan, vi tar hit våra fäder på "pappafrukost" o så blev d, Marias pappa, Tina och min far =)...Kanonkul, lång frukost med mkt prat, är ju inte varje dag man sitter ett par timmar vid frukosten o tjötar :)...När våra fäder fick sina farsdags presenter så fick jag ännu mer!! Sverigelotter o strumpor, jag måste va nån form utav superpappa ;)


I fredags va en dag med FULLT ös på jobbet, snacka om att tiden springer iväg när det är lite körigt, men kul är det...Ska ju villigt säga att på fredagskvällen blev det inte många knop gjorda :)


Däremot lördagen...Fullspäckat till tusen...På förmiddan va det upp o käka, kasta på sig kläder o sen upp till farsan för att hoppa över till honom...Sen va destinationen Huseby julmarknad...Ingen av oss hade ju varit där innan så va lite osäkra på vägen...Men nu har jag trots allt fått min iphone så naturligtvis letade jag upp på kartan hur vi skulle köra...LR INTE!! Mina genvägar slutade med att vi hamnade i Växjö men vi körde nog 15 mil ist för dom va 9 man brukar köra dit, men dom har många fina ställen på vägen ;) 


Va tebax i Kallinge typ vid sex, i bilen, ner till Maxi o sen va det Hoby som gällde...Sebbe fyllde 18 =)...Mkt trevligt...Fan va länge sen det va man fyllde det, närmare bestämt 11 år, tiden går =)


Blir ytterligare en sväng till farsan nu ikväll, lite fika o så...Dock ingen längre stund för lilleman ska hem o saneras, med andra ord kastas i badet =)...Han har varit iväg o lekt o härjat idag så det är en trött kille kan jag lova =)


Nu hinner jag fan inte mer, hörs en annan dag!


Hoj hoj

Av hakanpalsson - 5 november 2011 11:44

Ja vad är det nu som ska gå vägen...Vill inte tala om det riktigt ännu men hoppas gör man juh :)...


Lördag idag som sagt...Och jobbehelg för min del...Lördagen är alltid rolig att jobba, mpnga som kommer in o spelar o slänger ett par ord...D e förbaskat kul =)


Idag är det ju alla helgons dag lr vad det heter...Skulle åkt upp till gravarna o lagt kransar o sånt...men med tanke på att jag börjar om en halvtimme så blir det ju inte idag iaf...När jag kom på att d va den dagen idag så började jag fundera på när olika människor lämnade jordelivet...Farmor tex...Är ju verkligen hur länge sen som helst...Tiden går så jävla fort...Ta vara på den gott folk...


Nu ska vi dock vara glada och positiva...:)


Haft en bra vecka måste jag säga, Lilleman har haft lov så med hjälp av lite pusslande från syrran så fick han va ledig hela veckan...Skönt att va ifrån skolan en stund när det är lov juh ;)


Igår blev det inte många knop gjorda om jag ska va ärlig...Förbannat skönt va det...Lämnade lilleman vid halv 3 sen va jag o Maria iväg en sväng...Efter det blev det Kinamat i K-na...gött som fan, höll typ på att spricka ;)


Måste säga att jag tycker det är lite kul att Maria äter mer än mig nu för tiden (puss på dig;)...Finns väl dock risk för att det ändras när mini kommer ;)...Magen växer så det knakar men varenda j-vla gång jag ska försöka känna på magen så stannar allt upp!!...Hoppas dock att det kommer snart...Är ju typ bara halva tiden kvar nu...=)


Nu tror jag bestämt att jag inte hinner mer idag, jobbet kallar =)

Ha en förbannat bra helg alla...


Va rädda om er och tänk på att just du är unik...Finns bara i ett exemplar...=)'


//Håkan

Ovido - Quiz & Flashcards