Alla inlägg under september 2013

Av hakanpalsson - 3 september 2013 20:18

Haha... Såg att jag bloggade sist i April... Fan va effektiv jag är :P

Sist jag skrev så hade vi ett par månader kvar i Pressbyrån... Nu är det helt plötsligt ett par månader sen vi lämnade!!
Dagen efter att vi lämnade så hade jag hela min semester på en dag sen började jag på Tarkett, trivdes faktiskt jävligt bra, bra jobb, bra tider osv...tyvärr så hade dom inte mer till mig sen så det va till att gå hem... Körde en vecka på CL, va riktigt kul att köra igen... Men men men... Sen verkar d inte bli mer... Så nu har jag varit pappaledig i två dagar... Men tror fan aldrig jag haft så mkt att göra :)...
Igår så hämtade jag o Nellie Jonathan på skolan sen skulle vi o handla, gjorde det oxå... Glada osv kom vi till bilen och får se en stor jävla buckla i passagerardörren!!! Inte en lappjävel ingenting, fan vad trött jag blir!! Men bilen va på annons så jag skrev som det va och sänkte priset 5000 så va den såld!! Men det retar mig fortfarande!
Nu ska vi bara hitta nåt annat o åka med oxå, liten ska den va, bensinsnål ska den va... Sen ska den ha plats för väldigt många kg Håkan!
Nä nu ska jag passa på att mysa med lillemannen medans han vill, nu vet ni iaf att jag lever!

Sov sött!

Ovido - Quiz & Flashcards