Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

Beslutsångest!!!

Av hakanpalsson - 14 oktober 2012 20:05

Så e det, har en helvetes beslutsångest, vilket blir bra vilket blir skit?! Hur mkt ska man offra?!? Just nu suger vissa beslut RÖV kan jag tala om... Man skulle kunna se det som ett vägskäl i livet, problemet är att kartjäveln är borta...
Har dock en känsla åt vilket håll det lutar... Ni ska få veta tids nog gott folk, måste bara bestämma mig först...
Söndag idag för övrigt... Är rakt igenom en skitdag, har haft det helt ok men man tar sig inte direkt för nånting när det är jobbedag som imorrn... Har iaf fått upp alla hängrännor osv nu, Jonte hjälpte mig med det sista innan han stack iväg på en blixtvisit hos mamma tills imorrn... Egentligen har det blivit jävligt mkt gjort denna helgen, igår va Dan här o grävde upp mina avloppsrör o la ner nya, ska fyllas igen imorrn efter besiktningen av kommunen... Är jävligt glad för att jag inte hyrde nån minigrävare o skulle ge mig på det själv... Hade förmodligen tagit 4-5 veckor att få ordning på det, kablar, slangar o en helvetes massa skit i vägen... Maria o Nellie passade på att åka till Köpenhamn på barndop medans vi höll på här :)

Skulle nog kunna skriva i timmar men nu måste min tankeverksamhet fortsätta!!

Ha d!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards