Alla inlägg under augusti 2012

Av hakanpalsson - 12 augusti 2012 20:37

Japp d e sant... känns som igår jag gick på semester, visserligen bara en vecka men ändå...Well well...Ska som vanligt bli kul att komma till jobbet, trivs jävligt bra måste jag säga, mkt naturligtvis tack vare alla goa kunder, utan dom hade det ju varit lite meningslöst...Men jag måste erkänna att ibland hade det varit kul att bara sätta sig i lastbilen, kolla i backspegeln så släpet hänger med, hälla upp sitt kaffe o höja musiken...Vill dock poängtera att jag ångrar inte att jag bytte men hade kunnat tänka mig att köra nån gång emellanåt...Är dock inte så lätt att hitta såna körningar så det får nog va =)...

Nu börjar denna kojan likna ett hus, tro´t lr ej...Ny färg på huset gör att det är...Ja ett hus faktiskt...Många grannar som sagt att det blir kanonfint osv...Man ska ju inte sticka under stol med att det gör ju det om möjligt ännu roligare att hålla på... Nu tror jag dock att jag har fått nån knäpp på det här med att måla, har lixom kommit fram t att man kan måla det mesta =)

Skulle vilja ha tag i ett gäng lastpallar som jag (naturligtvis) skulle måla o så, såg det i en tidning...för jävla fräckt,,,Glömde ju iofs skriva att det skulle bli ett möblemang till altanen...=)


Snacka om att man börjar känna sig gammal...Nellie är ett halvår och lilleman börjar 2:an!! Det är ju helt sjukt, jag hinner fan inte med kan jag tala om!! 

På tal om lilleman så va han med några o red för nån vecka sen, sen har han ju tur för Maria har ju en Ponny av nåt slag (liten), så helt plötsligt va han tokigt sugen på att rida... Efter första gången kom frågan...-Och när ska vi köpa ridgrejer till mig?!...Ehh ta du och testa ett par ggr till och visa mig sen att du e riktigt intresserad så ska vi absolut fixa det!...Men satt o funderade på en sak ang detta med hästar...OM nu lilleman skulle bli riktigt intresserad så har jag problem...nä inte problem utan...PROBLEM!! Maria har hästarna, isf lilleman oxå och sannolikheten att Nellie inte skulle bli intresserad av hästar är ju ungefär lika stor som att jag skulle gå utklädd till BingoBerra i ett helt år och skrika BINGOOOO var femte minut... Med andra ord så kommer jag isf bosätta mig i ett stall, mocka hela kvällarna och gnägga ist för prata på jobbet,...Skojar naturligtvis bara...Har dom bara intresse så ska jag så klart stötta dom o ställa upp ;)...Jag kanske oxå hamnar på en hästrygg en dag =)...(Stackars kuse;)...


Vet inte om jag skrev det sist  men jag har ju faktiskt lagt av att röka, ca en månad nu =)...Är ju lite tidigt att säga att man har slutat tycker jag men det funkar för jävla bra, snusar lite mer men sen till er som tycker att man har snuset ist vill jag bara säga en sak...Ni vet fan inte vad ni snackar om, finns ju lixom inte en likhet mellan dom...Är en jävla skillnad att pilla in en pris under läppen och att tända upp en cigg...Men jag hoppas iaf att det håller i sig =)


I fredags va vi på grillning med "Pappagruppen", förbannat trevligt och trevliga/roliga människor allihop...För alla blivande pappor kan jag verkligen rekomendera att gå på det...Gillar man det inte så är det ju bara att låta bli att gå dit igen, men ge det en chans iaf...=)...


Nu är det nog dax att sluta, Maria kom precis hem så nu blir det soffan, Vi ska tydligen kolla på Sean banan i Afrika, haha...Skulle iofs kunna passa min humor ;)...ROOOOMPA...


Idag tar vi höjden av storhetsvansinne: En Mygga som ligger naken på rygg i göta kanal o skriker "ÖPPNA BRON ÖPPNA BRON" =)


Ha det allra bäst! Puss i ljumsken

Ovido - Quiz & Flashcards