Alla inlägg under juli 2014

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här
Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre veckors semester :)
Va iofs i Turkiet i en vecka, kom hem för ett par veckor sen... Hur jävla underbart som helst!
Jag, Maria och barnen, en vecka utan måsten, god mat, mkt bad o dessutom jobbigt god öl :)
Barnen imponerade stort kan jag säga, för det första så var det faktiskt inte många diskussioner överhuvudtaget men flygresorna...Inte ett pip, inte ett gnäll, ingenting!!... Inte från Maria heller iofs men det behövde jag nog inte säga ;)

Fattar ni hur mkt jag har att göra hemma...köket ska renoveras, badrummet likaså, tomten ska göras vid, hundgård ska upp, forden ska renoveras...Fan jag har för mkt att göra och om jag känner mig själv så blir inte ett skit av det verkligen gjort...

Inte nog med allt som behöver göras hemma så händer det ju så jävla mkt grejer på sommaren...hur fan ska man hinna liksom...

Jag har fortfarande inte fått några sponsringsavtal på bloggen... Alltså vad fan är detta, jag ska ju bli som typ blondinbella...Jag behöver nog hjälp med marknadsföringen...hmm... Ni får fan hjälpa mig nu :)
Nog om det!
Det har inträffat nåt mina vänner...ni lär inte tro på det, jag gör det knappt själv...jag har blivit högteknologisk!!.. Lr rättare sagt så har jag skaffat en tocken däringa IPad...det är kanske inte så sensationellt men jag fick igång den...Helt själv!!....nu snackar vi va ;)

Faktum är att jag tänker inte skriva mer ikväll för jag orkar inte... Men ha en tråkig sommar hör ni så får vi se när vi hörs nästa gång :)

Hoj hoj...livet e skoj!

Ovido - Quiz & Flashcards