Alla inlägg under januari 2013

Av hakanpalsson - 8 januari 2013 21:37

Jul och nyår avklarade...Även om det på nåt vis är ganska mysigt med julen osv så är det jävligt skönt att det är över nu...Jobbade till 17 på julafton, efter det blev det mat o umgås hemma med lite folk...Förbannat trevligt må jag säga...

Sen kom juldagen... Och då började det!!!


Sjukdomarnas paradis, bakterierna spred sig som en okontrollerad brand som nån bara öser på mer och mer bensin på!!

Kan ju tillägga att Jonte hade börjat innen jul med öroninflammation och ögoninflammation...Men juldagen gick Nellie ut lite lätt med att kasta upp dagens middag...Höll på o va risig nån dag, sen va det ganska lugnt...nån dag till...Sen va det min tur, naturligtvis jobbade Maria denna kvällen så jag tackar nån högre makt för att Jonte va här och tog hand om lillasyster...MEN...Maria ville ju inte va sämre än jag så hon började på jobbet...Är ju konstigt att man aldrig får va ensam om nåt ;)...Kan dock tillägga att Maria va fan så mkt sämre än jag...Sen fick Nellie överta Jontes ögoninflammation...Jaja...nog om sjukdomar...


Nu är det Januari och det är så jävla gott att våren och sommaren närmar sig...Fan vad skönt när värmen kommer...

MEN...

Detta året är sommaren samtidigt ganska ångestfylld...kommer att hamna i en sits som jag själv har satt mig i men  aldrig förr har varit i...Lite nervös faktiskt...Det vakas arbetslöshet om jag inte hittar nåt jobb innan 1:a Juli, vi har nämligen bestämt oss för att inte fortsätta ...Jag kan lova att jag söker som en idiot för att slippa stå utan jobb...Men fram tills man vet så är det ganska nervöst...Men jag är samtidigt övertygad om att det kommer att lösa siug till det bästa...


Nog för att jag har att göra här hemma men det ger så jävla dåligt betalt...När det gäller huset så lär det bli en kanonsommar...Har ju inte direkt obegränsat med pengar men man kan ju faktiskt göra så gott man kan utan att det kostar en jävla massa pengar...Små medel kan göra en jävla skillnad...Får väl iaf måla klart garaget i sommar ;)


Idag har jag fan inte mått nåt vidare, därför tänker jag inte heller skriva mer...Pallar helt enkelt inte...Klockjäveln ger ju inte upp utan ska ha mig att gå upp 04,20 imorrn oxå...En dusch nu o sen sängen!! 


Ha det gott o puss i ljumsken!!    

Har ni nåt jobb i bakfickan så tveka inte att höra av er!

Ovido - Quiz & Flashcards