Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :)
Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämnar åkeriet o gnolar lite glatt, musiken på o helgkänslan börjar infinna sig...kör förbi Alfa laval o ska svänga vänster, vrider på ratten o gasar...MEN...det händer inte ett skit, bilen ligger i neutral och har för avsikt att stanna där verkar det som... Däremot kommer det upp ett gulligt litet j-val meddelande i displayen som talar om att "koppling ur funktion", efter det drog jag alla svordomar jag kan på ca 30 sekunder, slog troligtvis rekord och behöver förmodligen inte visa mig i kyrkan på söndag...
Med lånebilen så kom jag till slut i iväg med släpen som skulle på service...efter många om o men så blev det även helg, även om jag inte trodde det just då :)
Ikväll hamnade jag i Lysekil, grymt fint här... Visst jag sitter i hamnen, här e kanske inte det finaste området men jag ska gå en sväng o se om jag får syn på några tjusiga kåkar, har även varit i Kungshamn idag o lossat, förbannat fint må jag säga... Måste ta la familia med mig upp här på semester o bara åka o kolla...borde vara som lugnande medicin för själen...

Nu blir det lite mat o sen ut o trampa ett par steg, hoppas ni har en grym kväll!

Haj haj!

Ovido - Quiz & Flashcards