Direktlänk till inlägg 2 juli 2011

Oj Oj Oj!!!

Av hakanpalsson - 2 juli 2011 10:43

Lördag morgon!!.Ganska slapp sådan faktiskt, ställde klockan på nio trots att jag inte börjar förrän halv ett...Så jävla skönt att bara kunna dega ner sig i soffan o glo på tv, ta en dusch i lugn o ro...Kanske till och med kunna kosta på sig en rakning så här på lördagen =)...tror dock jag ska försöka ta hundarna en runda innan dess...Dom vill ju ut och springa (gå blir det här)...Och jag behöver ju..."host host"...


Maria gav sig precis iväg till Ikea med svärmor och Felle vilket hon gjorde helt rätt i, får hoppas hon hittar nåt kul =)...Nu när jag tänkte på det så blev jag akut sugen på Kamprads köttbullar...men men...Vad går upp mot en choklad-mint shake? ;)


Måste faktiskt säga att det går förvånansvärt bra med mitt pulver, hade ju panik första dan när man inte fick tugga mer än en måltid om dan, after att Maria konstaterat att hon inte trodde jag gav upp så lätt så flyter det nu på ganska bra =)...Tro det lr ej men sen jag började med detta för två veckor sen så har det blivit -4,6...och dessutom ungefär lika mkt innan så 9 kg har vi skakat bort nu...det gillas kan jag tala om...


Om jag har lite tur så jobbar jag sista dagen idag innan jag ska ha iaf 5-6 dagars semester, ska se om Martina är sugen på att jobba ett par timmar längre imorrn bara...Sen imorrn blir det en liten stund där nere med Johan, nya kampanjer på måndag juh (missa inte dessa) :P...


Va ute och hämtade fjädrar till Bmw:n igår, ska se om jag iaf kan få den att se lite mer normal ut...Hskulle egentligen beställt sänkningssats till den men hellre att den ser "normal" ut än att den drar röven i asfalten...Kanske va att ta i men hatar när bilen är lägre bak än fram...Accepteras inte! Fattar inte hur dom har lyckats men men...


Skulle vilja ha det fixat tills Måndag då Jag, Maria och Lilleman funderar på att dra oss mot Öland en sväng...Har inte hundra spikat det men en fundering iaf...Annars blir det väl åt motsatt håll...Men tror för enkelhetens skull att vi bara packar in tält denna gången o pyser, Får visserligen låna husvagn men tror inte det blir på denna "roadtripen" iaf...Kanske senare i sommar...Den som lever får se =)


Nu ska denna tunga kropp ut o se om  man kan få asfalten att gunga och pensionärerna att flytta sig i ren panik för att inte välten ska gå över dom...=)


Ha en grym helg!! Är det nån som är jävligt sugen på att byta fjädrar på en Bmw så finns nycklarna att hämta på Pressbyrån!


Cykla o vält...På militärens fält...Lr nåt


//Håkan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards