Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Vart tog tiden vägen??? hittar den fan inte...=)

Av hakanpalsson - 28 juli 2011 11:42

Hej hopp i trollskogen :)


Va ju inte igår jag skrev här, ska ju erkänna att jag har starka funderingar på att avaktivera detta...Har fan inte tid längre...Har ju jobbat en hel del sista tiden och efter det vill jag gärna försöka umgås lite med Maria och Jonte oxå =)...Aja får se hur det blir...


Pillade precis in en stor snus, tittade ut på regnet och funderade lite...Sommaren är fan snart slut...lr egentligen inte men det känns så iaf =)...Hade ju några dagars semester oxå, fyra lr fem faktiskt...Började med att vi åkte ner till Helsingborg, tog en sväng till Helsingör...bara strosade och tog d lugnt...Dagen efter stack vi till Tomelilla, hade hyrt en stuga där ett par dagar...På eftermiddagen blev det en badtur till Ystad...Vilka sjukt fina stränder d finns där...Dagen efter anlände syster med familj och vi intog Tosselilla!!...Förbannat kul måste jag säga...Kvällen blev grillat o en pilsner...Livskvalitet!!!


Men nu har jag varit back in buisness ett par veckor igen...Faktiskt varit mkt mer än jag trodde att göra, men det är ju en jäkla tur det =)...Johan har betydligt bättre koll än vad jag har för tillfället men jag ska jobba starkt på att lära mig av honom =)...Han är makalös på att ta in saker...


På tal om det här med tid...Kikade lite på min lille pojk häromdan, fan vad tiden går...Han är ju fan inte liten längre utan en stor pojk...några veckor till sen börjar han 1:an, han är inte farligt stolt va...Och pappa oxå så´klart ;)...Nu för tiden är man mest töntig tycker jag...Många gånger när man säger nåt får man mest höra "suck" lr "men pappa dåååå"...Haha, får hoppas man inte blir en sån där dryg töntig farsa :P


Snart fyller min älskade sambo Maria år, ska bli asnice, jag o Jonte har beställt en present som jag hoppas hon gillar och sen har jag lite plans som jag inte kan skriva här, (vet att hon läser, puss gumman ;)...Hoppas hon blir nöjd iaf =))


Nu ska jag nog försöka ta tag i denna "lediga" dan och se om jag kan få nåt gjort...Ha det asnice...


Puss o kram, idag ska jag inte t stan =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards