Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

Va va det sagt nu igen??

Av hakanpalsson - 3 oktober 2011 20:44

Hallllåååå lllllllrrrrrrrrr?!?!


Japp så får det börja denna gången =)...


Fick skäll nu ikväll...Nä inte av Maria...o inte Jonte...Utan Hubbe...Denna snälla omtänksamma man som även är kallad mästermekaniker talade om för mig att man kan inte ha en blogg o sen inte skriva nåt på 3 veckor...Nänä...förlåt =(...Så nu hamnade jag här igen...haha


Va nere i Malmö i fredgas med Maria, syrran o Roggan...Shoppade lite på dan o sen Robert Gustavssons show på kvällen...Han ÄR en sjuk människa...men jävlar vad vi skrattade...Ont i magen kan jag ju tala om...Fick jag för övrigt av den slibbiga jävla äggröran på hotellet morgonen efter oxå...Kräkvarning på den...Synd iom att hotellet va så fint i övrigt...


Hämtade min lille prins i lördags när vi kom hem...Alltså fattar ni hur mysigt det är nu när han är här varannan vecka...Så förbannat nice ska ni veta...att få ha dom människorna man älskar runt omkring sig så mkt...Grymt!!


Och på tal om grymt så kommer jag osökt att tänka på min kollega Johan...Han har en frisyr...lr nä det har han inte...men han har en fruktansvärd mängd hår som han vägrar klippa (tror det är för att jävlas)...Funderade ett tag på om man kunde starta en insamling till honom men insåg att vad hjälper det när han inte kommer att gå till frisören iaf...Försökte övertala en kund på jobbet att klippa honom när vi kommit fram till att hon va frisör...Men hon ville inte...


Idag kom det fram en dam o handlade av mig...Passade på att tala om att vi är väldigt serviceinriktade *sträcker på mig*...Så jäkla kul att man får höra sånt och inte bara kunder som tycker att vi är allt annat än serviceinriktade (ovanligt)...Och det är faktiskt några stycken som sagt det, då måste vi iaf gjort nåt bra juh ;)


På lördag ska det ske...Nä Maria har inte lovat att jag ska få ligga lr så...Men hon har däremot talat om att vi ska till Turkiet...Sola min tunga pubertetsheta kropp...D ni...;)


Va på ultraljud idag, fan va d e coolt...Se denna lilla varelse...hjärtat slå...armar o ben röra sig...Sjukt =)


Nu har jag inte tid med detta mer...Vill inte dissa er men ska va lite social, ta en dusch o lite så...Men en sak till...


Imorrn är det 4 oktober...Kanelbullens dag!!!!! Fjäska för sambon, chefen, svärmor lr vem ni vill...Bry dig inte om att baka...Vi på Pressbyrån gör det åt dig!! Missa inte detta nu!!!


Ha att fint mina vänner...


//Håkan

 
 
Ingen bild

Maria

3 oktober 2011 21:09

Sorry Håkan! Det var jag som uppdaterade Hubbe med din blogg :) Grattis till bebisen /Maria

hakanpalsson

5 oktober 2011 20:00

haha...Jo han sa faktiskt det, men så fick jag fart oxå :))...Många tack =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards