Alla inlägg den 30 juli 2012

Av hakanpalsson - 30 juli 2012 18:32

... vi här bak i bilen... Nu är det ju iofs inte bara jag i bilen men d lät ju bättre... :)... På väg to d big raggartown Tingsryd!! Marknad o detta där idag... Va lite tveksam först ska jag erkänna, trött som fan ikväll, klockan ringde ju trots all 04.15 imorse... Men fick ta en kvart i sängen så d kan väl va ok :)... Nu e vi iaf på väg :)... Märks på jobbet att semestrarna börjar ta slut, mkt busskort och en del lite trötta människor... Men med semestern kommer ju både kröka o göka så d e ju inte så konstigt...
Nu e fan huset snart färdigmålat, planen va ju innan semestern men va fan... Man kan ju inte lyckas med allt heller... Bra blir d iaf... Tänkte skrivit mer men nu e vi i Backaryd så jag ska igen dom blå en sväng till...

Av hakanpalsson - 30 juli 2012 18:31

... vi här bak i bilen... Nu är det ju iofs inte bara jag i bilen men d lät ju bättre... :)... På väg to d big raggartown Tingsryd!! Marknad o detta där idag... Va lite tveksam först ska jag erkänna, trött som fan ikväll, klockan ringde ju trots all 04.15 imorse... Men fick ta en kvart i sängen så d kan väl va ok :)... Nu e vi iaf på väg :)... Märks på jobbet att semestrarna börjar ta slut, mkt busskort och en del lite trötta människor... Men med semestern kommer ju både kröka o göka så d e ju inte så konstigt...
Nu e fan huset snart färdigmålat, planen va ju innan semestern men va fan... Man kan ju inte lyckas med allt heller... Bra blir d iaf... Tänkte skrivit mer men nu e vi i Backaryd så jag ska igen dom blå en sväng till...

Ovido - Quiz & Flashcards