Alla inlägg den 16 september 2012

Av hakanpalsson - 16 september 2012 19:49

Veckans värsta dag... Det spelar fan ingen roll om du älskar din familj,stortrivs på jobbet lr vad d nu är... Söndag är en skitdag!! Helgen har ju varit lugn som vanligt, inte hänt ett skit... Lr inte... Ungar, hundar, hus, tomt, höst, hästar, sambo, upp, ner, in, ut ( d sista lät som ett samlag, men tyvärr va d inte d jag menade)... På kvällen åkte vi iaf ner till miss Hällaryd med gubbe för dom skulle äta dom små äckliga röda jävlarna med klor,mkt trevligt med mkt prat :)... Vid halv tio-tiden körde jag o Jonte hem o lämnade Maria o Nellie, sen drog vi på grabbkväll :)... Vi mötte upp Jeppe, Linn o Ebba i Backaryd sen va d race i Konga!! Bilar i mängder! Svårt att uppskatta hur många men bilar överallt va det iaf, konstigt att inte politikerna fattar hur stort intresse detta egentligen är... Om det nu skulle bli en bana så är ju frågan vem/vilka som skulle styra över den... Finns ju ett par olika klubbar i stan, tycker dock att vissa mest verkar vilja kunna skriva att dom är med i "CREW"... Tyck vad ni vill om d jag skrev men min åsikt e min och din e din... Sen finns nån klubb som inte har mer än några träffar om året o dom känns mer seriösa...Tycker JAG!!
Nu sover lilla Nellie och jag o Jonte myser lite i soffan, Maria fick hoppa in o jobba... Känns som att det blivit så att när jag e ledig så jobbar hon... Inte kul :(
Imorrn ringer klockfan kl 04.00 i då ska Pålsson ta sitt ansvar o arbeta på d argaste...

Nu fortsätter vi mysa så hörs vi!!
Morsning

Ovido - Quiz & Flashcards