Alla inlägg den 14 november 2016

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)...

I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil...
Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, idag har det ju inte ens varit ljust och jag har varit trött som ett helt ålderdomshem...

Åter till Malmö... Satt hela vägen från Helsingborg och hit och försökte komma på en enda sak som jag tycker är bra med denna stan, kom på en sak... Att man kan ta sig härifrån ;)
Jag kan fan inte hjälpa det men jag lär mig aldrig att hitta i denna byn, är ju dessutom underbart när inte ett enda av dom ställena man lastar till är något man har varit på innan, men det tar vi imorgon :)

Har precis haft frivecka, den gick som vanligt i 220, då menar jag inte att jag fick mkt gjort utan att den försvann fort, men jag o Nellie strosade runt som bara vi kan ;). I fredags så hämtade vi Jonte när han slutade 12,10, då har man ju nästan hela dagen kvar,,,Ut med pulkorna!! Sagt o gjort, vi gav oss påklädda o klara av mot pulkabacken och glada i hågen så såg vi...Löv!! Den lilla snön som hade legat i backen va borta... Finns naturligtvis en minimal möjlighet att det va någon i byn som tänkt samma tanke som vi men ett par dagar tidigare... Jaja, med tanke på hur fruktansvärt effektiv jag är så va det iaf ingen snö som va bortskottad från vår tomt så ungarna roade sig med att kasta lite snöboll på sin gamle far...

Men nu har kaffet runnit ner i lilla bryggaren här så det blir fan inte mer för dom. Pengarna denna gången!

Va rädda om er folk!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards