Alla inlägg den 8 maj 2011

Av hakanpalsson - 8 maj 2011 15:03

Ja det är inte utan att det faktiskt gör det...Fattar inte varför man är så jävla trött hela tiden och varför man då inte kan sova så länge man vill när man väl sover...


Om några timmar rullar iaf bilen mot Stockholm, blir ju trots allt ett par timmar på vägarna tilsammans med Johan och en massa kaffe =)...Skulle kanske ta tag i detta med packningen o så oxå...hmm...snart...Får hoppas att man kan hålla ögonen öppna imorrn på utbildningen =)...


Haft besök av en styck stressad Grek idag...Han är fanimej tom stressad när han pratar men han e skön Costa =)...Alex blev kvar när han skulle åka hem, ville leka med Jonte och det va ju definitivt ömsesidigt så då vart saken biff!...Börjar dock bli lite orolig för dom va TVUNGNA att ha en rulle tejp...och nu är det knäpptyst...Då känner man lixom på sig att dom gör nånting som jag inte kommer uppskatta =)...Innan Costa körde så skulle grabbarna ha en show för oss, va ju bara det att Costa missade nåt när dom berättade det så mitt i showen så säger han att dom gott kan gå in på Jontes rum o leka varpå Maria konstaterade att Costa...-Dom är mitt i showen...Aj fan, sorry lixom!...haha

Tror jag ska packa lite snabbt o sen dra ner till brunnsparken med boysen o en fotboll så dom får springa av sig lite...Och jag kanske ;)


Igår kväll ringde en kille på Bmw:n som ville byta mot...En Bmw...En typ identisk med den jag har förutom att den va en touring...Känns bara som det är nåt skumt med den av nån anledning så jag vet fan inte hur jag ska göra...Den va ju jävligt fin o så men min vet jag ju precis vad som är bytt på...Jävla skit rent ut sagt...Känns ju samtidigt konstigt att han vill byta med tanke på att hans BORDE va lättare att sälja...plus att han faktiskt hade lite mer utrustning...Tror fan inte jag är beredd på att chansa...kan ju kosta en del om jag har otur och det fanns ju tecken på att nåt inte va som det skulle...Så det får nog bli nya fjädrar till min ist...


Nä nu ska jag dra med grabbarna till fotbollsplanen en sväng, verkade iofs inte som att jag behövde dra dom =)...


Kanske inte skriver på ett par dagar då jag ska fylla min lilla hjärna med så mkt information jag kan, resten får skrivas ner tills det finns plats till det oxå =)


Ha det kanon i sommarvädret så länge!!


// Håkan

Ovido - Quiz & Flashcards