Alla inlägg den 22 maj 2011

Av hakanpalsson - 22 maj 2011 14:20

Ja sol iaf...=)


Har varit ute nästan hela dan, skönt som fan men misstänker att solen tagit lite mer än jag trodde...Skinnet är ganska spänt kan man säga...Och denna gången har det inte med vikten att göra...=)

Säger som Patrik...Det ska synas att man har råd att äta sig mätt...=)


Drog ut till macken innan, klippte lite gräs o trimmade o härjade, börjar ju komma in i den perioden nu när det växer så sautans...Men knäpp lr inte så tycker jag det är ganska rogivande att klippa lite gräs o pula lite...Sen kom Maria o Jonte o hjälpte till...Maria klippte gräs o Jonte va inne hos Annie och idolen Jocke...Även kallad "snygg-Jocke"...Av sig själv...haha


Det drar ihop sig till att lilleman ska åka till mamma...inge kul alls...Men jag ska ju dra till Stockholm imorrn igen så det blir ju så helt enkelt...


På tal om flygning så måste jag erkänna att lite nervös är jag...har inte flugit sen 2001 tror jag det va, har inte den blekaste om hur man gör vid inchekning lr vad det heter...Men det löser sig som käringen sa...=)


Ikväll så ska vi ta det förbannat lugnt kan jag lova...Snackade om att gå på bio, kan ju va ett nice sätt att avsluta veckan =)...Kanske käka nåt lr så...Blir kanon vet ni...


ahh fan nu kan jag inte sitta här mer...


Från oss alla till er alla...En riktigt God Jul!


//Håkan

Ovido - Quiz & Flashcards