Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Freeeedag!!

Av hakanpalsson - 14 september 2012 21:47

Japp...Nu e det fan fredag...Ungarna sover och jag o frun (sambon men jag va tvungen att känna hur det kändes att skriva) tar det ganska lugnt...

Nellie somnade som klubbad nu ikväll och döm om min förvåning när Jonte kom o frågade mig vad vi skulle göra nu o jag sa att han skulle lägga sig -Ok sa han och sprang in o gav Maria en kram o sen in på toa för diverse :)...Jag stod nog som ett fån-Hallå!!...-Protesterna då?!? Men dom kom inte utan han somnade som en stock även han, med ett leende på läpparna...Glada barn=glad Pappa

Denna veckan har mest bestått av jobb, men inte helt utan spänning ska ju erkännas...

Igår kom farsan in på jobbet o skulle snacka lite skit osv, jag stod i kassan o hade lång kö...Tyckte gubben stod o spanade på nåt men tänkte inte mer på det förrän han gick efter en kille o stoppade honom utanför o jag såg att han tog fram lite grejer som han hade innanför jackan...Vilket liv det blev...Men det ville sig inte bättre än att farsan 67 år visade vad skåpet skulle stå och fick ner denna här högljudda mannen på en stol och där satt han tills polisen kom...=)...Gött tryck i gubben... 


Imorrn ringer klockan lite tidigare än jag egentligen skulle önska men Jonte ska va i Kockumhallen för nån hockeyträning...Nu ville han testa det =)...Men visst är det bra att dom testar sig fram för vad man egentligen tycker är kul =)

Visst känns det lite vemodigt att hösten är jävligt nära nu, det börjar lixom bli dax att plocka in utemöbler, krattor o allt annat som hör sommaren till...Jag tänkte i våras att denna sommaren ska jag fan njuta av o den SKA inte gå lika fort som alla andra har gjort...LR HUR!!...En portion ärtsoppa o en brakskit senare sitter man nu här o gnäller över att hösten har kommit...Egentligen är ju faktiskt hösten inte så illa som det låter, är egentligen en ganska mysig årstid...

Ett annat klart hösttecken är ju att det börjar bli dax för jultidningar...Fatta JUL... Med andra ord så vore det smart att börja inhandla ungarnas julklappar nu om man ska va seriös...Och det blir väl som vanligt att det stannar vid en tanke o sen står man där veckan innan jul o funderar på vad dom kan vilja ha =)


Sen får ni nu tycka vad ni vill men jag är jävligt sugen på att åka till Ullared nu, hade varit så jävla kul...O kanske ta husvagnen med sig lr hyra en där uppe...Ta en pilsner o grilla lite på kvällen o sen springa i detta gigantiska bygge! 

Jag skulle definitivt kunna sitta här hela natten o skriva men jag trör att det är dax för en liten paus här...Kan ju faktiskt passa på att umgås med min fantastiska sambo oxå lite nu när kidsen sover =)


Och som ni vet så är det Fredag...Obligatoriska Svensson :)


Puss o Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards