Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Hemma igen!!

Av hakanpalsson - 5 maj 2011 20:18

Nu vet jag vad trött är...Fy fan rent ut sagt...Skulle kunna tro att det har med min hjärna att göra men Johan va faktiskt likadan...Johan tog ju lite pilsner med sig som vi skulle tagit nån kväll tänkte vi...somnade som två små grisar!!


Började ju i måndags förmiddag när vi skulle till Växjö på "praktik" i en butik där uppe...började ju lite smidigt med att jag va en timme sen till Johan...Kopplade på vagnen när Johan vart färdig på dass...Sen började denna lilla smidiga praktiken...Ja alltså på kvällarna skulle vi ju ta d lugnt o dricka lite pilsner med Marcus där vi hade husvagnen...Började vid tolvtiden på måndagen, va hemma vid 21...Så jävla trötta!! Visste inte vad vi hade varken fram lr bak för att utrycka sig smidigt! =)...Smnade som små grisar iaf...Dan efter (Tisdag) ringde klockan halv sex...Sa Johan för jag hörde den inte kan jag ju lova! =)..Onsdag hade vi ingen speciell tid egentligen...Utan när vi vaknat o fräschat till oss...Kan säga att innan Johan gått upp tog jag bilder på honom som jag skulle kunna få jävligt bra betalt för, är ju riktigt bra att ha i utpressningssyfte =)...Jag började ju helt enkelt dan med att fixa en delikat frukost...Varsin toast och korv grillade i "toast-grillen" =))...Klockren...detta va vid elva typ...kvart över tolv ringde Patrik o frågade om vi inte kom snart så vi kunde käka lunch...Så fick d bli! =)...Va ju dock inte spec hungriga resten av dan...Sen va det bara inmatning av information och sen lite information...sen lite praktik för att sen ta lite information...=)...Helt jävla slut i bollen på kvällarna...En av kvällarna Hade Marcus o Bea fixat Lasagne till vi kom hem...och på d blev det en pilsner...Fy fan va det satt där det skulle kan jag lova...O sen somnade vi typ =)...Trötta o mätta kom vi iaf hem igår Torsdag...Lilleman skulle ha ahow på skolan på kvällen som jag lovat att gå på så det måste jag ju bara hålla...Fan va duktiga dom va...och söta...Måste ju dock tilägga att dom imponerade grymt mkt på mig...att bara gå in o göra sina "nummer" framför typ 70 pers...D ska dom ha en grym eloge för...riktigt imponerande!! Idag har jag inte gjort många knop, Johan o jag va ute på macken o hämtade min plånbok i Hondan...sen skulle vi handla...Först pratade jag in Johan i "självscanningens värld" sen gick vi in...Vet ni hur det är att handla med nån som varje gång efter att han scannat in sin egen vara  säger "-någonting annat?"...Haha, tyckte folk kollade lite konstigt men d får vi väl bjuda på =)...Kan ju oxå va för att två fullvuxna karlar handlade ihop men jag säger som alla i pressen..."-Vi är bara vänner!!"...Skillnaden är att vi är verkligen inget annat...Kompanjoner oxå naturligtvis! =)...


Nu är det ju iaf fredag och jag ska alldeles strax in o hämta lilleman i skolan...sen blir det K-hamn för oss en runda, måste fan ha ett par nya byxor o lite så...Ska ner till Berggrens o lämna in mina sista lönelappar oxå...Lön är alltid bra =)...Imorrn blir det en sväng till Hoby igen...Får ju inte missa när dom släpper korna på grönbete...

Ikväll blir det en riktigt Fredagskväll...go mat, tv o ta d så förbannat lugnt...Tror jag iaf =)...Vet ju inte om Maria har nåt annat planerat =)...Jag har iaf varit o handlat käk o så =)...


På söndagkväll/natt bär det av igen...Denna gången blir det Stockholm som ska få celebert besök av två lite feta bönder från Blekinge...Har kommit fram till att den rutiga flanellen får nog fan stanna i samma garderob som gummistövlarna denna gången =)...Och på tisdag kommer hjärtat upp som passade på att friska upp sitt minne genom ett par kurser hon oxå när vi ändå va där...Hoppas bara inte att hon uppskattar hotellfrukostenb mer än mitt sällskap ;)...Denna gången får konstigt nog husvagnen stanna hemma =)...Sånt e livet...Nu ska lilleman hämtas så vi får höras senare...


Puss o kram vi syns på stan!

//Håkan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards