Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Så va d dax igen...Förbannades mage...

Av hakanpalsson - 18 maj 2011 23:45

Ja inte nog med att den är åt helvete för stor...Den gör dessutom ont som jag vet inte vad...suck...börjar bli lite drygt att som den sista tiden aldrig kunna sova...

Vågar nog sätta allt jag äger på att det är magkatarren igen...Har faktiskt varit lite körigt sista tiden om man säger...plus att jag knappt varit hemma...Men men...Är bara Stockholm nästa vecka oxå sen ska vi nog försöka hålla oss hemma...iaf ett tag...=)


Lär naturligtvis inte bli mindre att tänka på men tror i min vildaste fantasi ändå att det på nåt vis kommer bli lugnare...


Idag kom jag hem från ytterligare en husvagnsturné med Johan...Blev ju visserligen inte så mkt tid i husvagnen och tiden vi va där gick till attt sova...Men vi hade ganska trevligt ändå tkr jag..."avstämningsmöte" idag med vår DC...Blev ju inte farligt pinsamt när man fick sån totalstopp i hela hjärnan när jag skulle visa honom lite på datan...Men men...Verkade ändå som att han va hoppful om att detta ska gå bra =)...


Det enda som varit lite drygt dessa veckorna är ju att det känns som att jag inte träffat Maria o lilleman så mkt...Ska bli så jävla mysigt i helgen med dom två...=))...

Kan bli en sväng till Emmaboda på lördag...En dag på strippen...Lilleman gillar ju när dom "burnar" och Maria har aldrig varit där och ville dit så vi får se...Beror ju mkt på vädret, har varit där alldeles för många ggr när dan bestod av att vänta pga regn...Sen på kvällen så bär det av till hulta o fira mina två systerdöttrar...Jossan fyller 15 och Lina 13...Men fatta alltså...15!!...Helt sjukt, dom ska ju lixom va små...Konstigt som fan att inte jag blir äldre...hmm...Ja matte verkar ju inte va min starka sida ;)


På söndag hoppas jag på en lugn dag för måndag sticker jag till Stockholm igen...Sista svängen innan vi tar över...Hemma onsdag kväll igen...trodde definitivt inte att det va så här mkt kurser, praktik osv för att ta över en butik...Men för vår del tycker nog både Johan o jag att det är skönt att lära sig så mkt som möjligt innan vi tar över...


Haft jäklilgt roligt i butiken i Växjö med alla studenter...Denna veckan va det nån festival vilket som festivaler brukar innebar en del rusdrycker för studenterna =)...


I lördags va det svensexa för Hubbe...Hade förbannat trevligt på dan med paintball, ridning för Hubbe m.m....Tror Hubbe fastnade lite för ridningen, han såg inte alls farligt stel ut när hästen sprang o Hubbe hoppade på ryggen på stackarn...Slog han inte sönder "koddarna" där så gör han det aldrig...haha... Fick sån sjuk huvudvärk på kvällen så kl 20 lämnade jag in...va ju inte så det va tänkt o planerat men d va fan inte mkt att göra...Va ut hos Hubbe dagen efter och han hade varit hemma vid 03,30...Kan ju lova att jag har sett en piggare Hubbe med ngt mer "glöd" i ögonen...haha...Mår man bra efter sin svensexa så har den ju inte varit bra, så denna måste varit kanon! Tommy o Hultan styrde upp det kanon!! =))

Svensexan får mig osökt att tänka på det stundande bröllopet vilket osökt får mig att tänka på talet...*suck*...talet  ja...Fan, jag tycker inte om att stå framför så många o prata...Måste lösa detta på nåt vis...tänk om folk tycker det är kasst...Fattar inte själv hur man kan va så här "nojjig" för en sån sak men så är det...Får definitivt se hur det blir med det...Är jävligt osäker just nu...


Måste nog försöka få en minuts sömn innan klockan ringer...Är ju bara lite frustrerande att se Maria sova som en stock medans jag snurrar o snurrar o snurrar lite till...Men det är ju bättre att hon sover än att båda är vakna =)


Fan jag glömde ju skriva ett stort GRATTIS till Jenny o Henrik som har fått en liten flicka...Kollade på nätet innan...Hur söt som helst =))


Go´natt...köp en katt!


Puss i ljumsken

 
 
Sara

Sara

19 maj 2011 09:58

Mitt råd till dig är att ta det en smula lugnare (ja jag vet, lättare sagt än gjort) å ät så regelbundet du bara kan. Jag har haft problem med min mage så länge jag kan minnas och varit slarvig med att ta hand om den så jag har haft otaliga magsår, "vanliga" som blödande :S Det finns receptfria tabletter på Apoteket för magen, så prata med någon i kassan :)

För övrigt vill jag önska dig lycka till i framtiden ;)

Kramar "syster-Sara"

http://saraaxelssonsblogg.blogspot.com

hakanpalsson

19 maj 2011 14:43

Får nog försöka tänka på det lite...=)...Tusen tack Sara, kan bara önska dig detsamma...Va rädd om dig...Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards