Direktlänk till inlägg 21 maj 2011

Så e d o så ska d va...!!

Av hakanpalsson - 21 maj 2011 22:42

Lördag...


Borde va en slapp dag men det kan jag dock inte påstå att det varit...Tycker det har varit fullt ös hela dan...Jontes kompis ringde imorse o ville leka, tror definitivt att lilleman valde rätt som va att leka ist för att åka till K-na o handla kläder...Jag och Maria va ju faktiskt tvungna, skulle ju lixom handla kläder till bröllopet...Är ju så illa tvungen att inse att min kropp svällt en del på sistone...Ja jag ska ta tag i det för så här vill jag då fan inte se ut men till bröllopet lär jag ju inte hinna i vilket fall som helst...Nåväl...K-na va det...En affär...UT...en affär...UT...en affär...BINGO...Här blev det en kostym till mig som jag fick av min kära sambo (tack hjärtat)...en affär till...UT...osv osv...Sen kom vi faktiskt till en affär där Maria hittade sig en kanonsnygg klänning! Den kommer bli kanon!...Plus att i nästa affär så hittade vi Jossans födelsedagspresent...En one pice lr vad fan dom heter...Kan inte begripa att vuxna människor vill springa runt i förvuxna pyjamasar men det är min åsikt...Letade efter en snygg väst lr kavaj till lilleman för vettiga pengar...Va fan d sämsta utbudet jag varit med om!!...


När vi kom tillbaka hämtade jag lilleman o sen drog vi till Johan en sväng för vi skulle pussla lite med schemat...Jonte o dom andra ungarna skulle bada och det va väl ok...Dom flesta av dom hoppade som fiskar i vattnet...Sen sa Linda hur varmt det va...14 GRADER!! Ungar har helt enkelt inga begränsningar men nöjda va dom iaf =)...


Kom hem samtidigt som Maria kom från stallet, tänkte att va fan vi tar en kvart i sängen innan kalaset som började fem...klockan va väl runt fyra...Och vaknar ju givetvis kvart i fem!!...Halv panik, men det gick...nästan ;)


Kalas för Jossan o Lina...15 och 13 år...Helt jävla ofattbart...Vart tar åren vägen egentligen??...Trevligt va det iaf och god mat o tårta blev det...=)...Hon blev för övrig asglad för presenten ;)...


Söndag imorrn...tror och hoppas att det blir en lugn dag utan för många "måsten" för på måndag blir det Stockholm igen...Ska bara ta d easy med min lilla familj =)...Kan ju bli så att jag våldgästar nån för en kaffe oxå så håll dörrarna låsta =)


Tror bestämt att detta blir allt för idag...Men sov gott o dröm sött...


Tack o hej leverpastej =)


//Håkan



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards