Alla inlägg den 5 juni 2011

Av hakanpalsson - 5 juni 2011 21:52

Ja förmodligen tänker ni...Bakis så det visslar om d...Ha...tji fick ni, inte det minsta om jag ska va ärlig och jag fattar absolut inte hur jag inte kan va det...Ok det blev inget kanonfull på nåt vis men nu för tiden verkar det ju räcka med att jag luktar på en öl för att jag ska bli dålig annars =)


Bröllop igår då...Acka o Hubbe är numera förklarade man och hustru!...Va en riktigt trevlig fest må jag säga...Från början va lilleman inte på g...Vem jag än pekade på så skulle han minsann inte leka...Tog väl ca 10 minuter innan han kom...-Pappa...kan jag hänga me denna killen ut o leka?...Han heter Elias..Hej då!!...Öhh...japp...Ha d så kul o va rädda om er =)...Sen va det inte en tjurig min den kvällen kan jag lova, Så jävla härligt...klockan 21,30 anlände Jonathans limousin (Roggan) och därefter blev det att lilleman sov hos kusinerna...Tog inte många min innan det kom ett mms på en sovande liten kille =)...


Och som av en händelse så råkade ju Elias bo ett par hus bort från kusinerna så idag när det vaknades där uppe så kan jag ju bara gissa att det inte tog många minuter innan lilleman knackade på dörren hos honom =)...Sen hängde lillemannen med kusinen o hennes kompisar till brunnen o badade...Han va ganska nöjd när vi kom hem kan jag tala om...och helt slut!! Somnade som en liten gris ikväll ;)


En av tjejerna på jobbet blev sjuk idag så Johan tog första delen av hennes pass och jag andra...Så det blev tre timmars jobb idag och sen kaffe o solande nere hos syrran...Måste säga att jag led lite med Roggan som behövde stå i en fabrik i denna värmen...Men vad gör man =)


Fan jag bangade gällande talet igår...pallar nog inte riktigt att stå inför så många människor o snacka just nu...Ska försöka bättra mig o ta tag i det till en annan gång...Även om jag inte hoppas att just Acka o Hubbe ska gifta om sig :P...


Röd dag imorrn oxå...Vilket betyder att vi inte öppnar förrän kl 09...Blir allt lite sovmorgon imorrn...Fint det för lilleman ska med mig ner dom första timmarna och det hade ju inte varit så kul att behöva dra upp honom kl 05 när han e ledig...


Nu börjar det allt rycka lite i ögonlocken på Pålsson...Blir ganska korta och intensiva inlägg just nu men hoppas det funkar ändå...Är som Pressbyråns ledord...Snabbt o Lätt!! =)


Glöm inte att förgylla vår tillvaro med ett besök...Pressbyrån Ronneby!!...Butiken där allt kan hända...Och oftast händer det oxå...=))


Ha det allra bäst...


Nu ska jag in o klappa stumpan på rumpan...Tja!!!

Av hakanpalsson - 5 juni 2011 21:52

Ja förmodligen tänker ni...Bakis så det visslar om d...Ha...tji fick ni, inte det minsta om jag ska va ärlig och jag fattar absolut inte hur jag inte kan va det...Ok det blev inget kanonfull på nåt vis men nu för tiden verkar det ju räcka med att jag luktar på en öl för att jag ska bli dålig annars =)


Bröllop igår då...Acka o Hubbe är numera förklarade man och hustru!...Va en riktigt trevlig fest må jag säga...Från början va lilleman inte på g...Vem jag än pekade på så skulle han minsann inte leka...Tog väl ca 10 minuter innan han kom...-Pappa...kan jag hänga me denna killen ut o leka?...Han heter Elias..Hej då!!...Öhh...japp...Ha d så kul o va rädda om er =)...Sen va det inte en tjurig min den kvällen kan jag lova, Så jävla härligt...klockan 21,30 anlände Jonathans limousin (Roggan) och därefter blev det att lilleman sov hos kusinerna...Tog inte många min innan det kom ett mms på en sovande liten kille =)...


Och som av en händelse så råkade ju Elias bo ett par hus bort från kusinerna så idag när det vaknades där uppe så kan jag ju bara gissa att det inte tog många minuter innan lilleman knackade på dörren hos honom =)...Sen hängde lillemannen med kusinen o hennes kompisar till brunnen o badade...Han va ganska nöjd när vi kom hem kan jag tala om...och helt slut!! Somnade som en liten gris ikväll ;)


En av tjejerna på jobbet blev sjuk idag så Johan tog första delen av hennes pass och jag andra...Så det blev tre timmars jobb idag och sen kaffe o solande nere hos syrran...Måste säga att jag led lite med Roggan som behövde stå i en fabrik i denna värmen...Men vad gör man =)


Fan jag bangade gällande talet igår...pallar nog inte riktigt att stå inför så många människor o snacka just nu...Ska försöka bättra mig o ta tag i det till en annan gång...Även om jag inte hoppas att just Acka o Hubbe ska gifta om sig :P...


Röd dag imorrn oxå...Vilket betyder att vi inte öppnar förrän kl 09...Blir allt lite sovmorgon imorrn...Fint det för lilleman ska med mig ner dom första timmarna och det hade ju inte varit så kul att behöva dra upp honom kl 05 när han e ledig...


Nu börjar det allt rycka lite i ögonlocken på Pålsson...Blir ganska korta och intensiva inlägg just nu men hoppas det funkar ändå...Är som Pressbyråns ledord...Snabbt o Lätt!! =)


Glöm inte att förgylla vår tillvaro med ett besök...Pressbyrån Ronneby!!...Butiken där allt kan hända...Och oftast händer det oxå...=))


Ha det allra bäst...


Nu ska jag in o klappa stumpan på rumpan...Tja!!!

Av hakanpalsson - 5 juni 2011 21:52

Ja förmodligen tänker ni...Bakis så det visslar om d...Ha...tji fick ni, inte det minsta om jag ska va ärlig och jag fattar absolut inte hur jag inte kan va det...Ok det blev inget kanonfull på nåt vis men nu för tiden verkar det ju räcka med att jag luktar på en öl för att jag ska bli dålig annars =)


Bröllop igår då...Acka o Hubbe är numera förklarade man och hustru!...Va en riktigt trevlig fest må jag säga...Från början va lilleman inte på g...Vem jag än pekade på så skulle han minsann inte leka...Tog väl ca 10 minuter innan han kom...-Pappa...kan jag hänga me denna killen ut o leka?...Han heter Elias..Hej då!!...Öhh...japp...Ha d så kul o va rädda om er =)...Sen va det inte en tjurig min den kvällen kan jag lova, Så jävla härligt...klockan 21,30 anlände Jonathans limousin (Roggan) och därefter blev det att lilleman sov hos kusinerna...Tog inte många min innan det kom ett mms på en sovande liten kille =)...


Och som av en händelse så råkade ju Elias bo ett par hus bort från kusinerna så idag när det vaknades där uppe så kan jag ju bara gissa att det inte tog många minuter innan lilleman knackade på dörren hos honom =)...Sen hängde lillemannen med kusinen o hennes kompisar till brunnen o badade...Han va ganska nöjd när vi kom hem kan jag tala om...och helt slut!! Somnade som en liten gris ikväll ;)


En av tjejerna på jobbet blev sjuk idag så Johan tog första delen av hennes pass och jag andra...Så det blev tre timmars jobb idag och sen kaffe o solande nere hos syrran...Måste säga att jag led lite med Roggan som behövde stå i en fabrik i denna värmen...Men vad gör man =)


Fan jag bangade gällande talet igår...pallar nog inte riktigt att stå inför så många människor o snacka just nu...Ska försöka bättra mig o ta tag i det till en annan gång...Även om jag inte hoppas att just Acka o Hubbe ska gifta om sig :P...


Röd dag imorrn oxå...Vilket betyder att vi inte öppnar förrän kl 09...Blir allt lite sovmorgon imorrn...Fint det för lilleman ska med mig ner dom första timmarna och det hade ju inte varit så kul att behöva dra upp honom kl 05 när han e ledig...


Nu börjar det allt rycka lite i ögonlocken på Pålsson...Blir ganska korta och intensiva inlägg just nu men hoppas det funkar ändå...Är som Pressbyråns ledord...Snabbt o Lätt!! =)


Glöm inte att förgylla vår tillvaro med ett besök...Pressbyrån Ronneby!!...Butiken där allt kan hända...Och oftast händer det oxå...=))


Ha det allra bäst...


Nu ska jag in o klappa stumpan på rumpan...Tja!!!

Ovido - Quiz & Flashcards