Alla inlägg den 7 juni 2011

Av hakanpalsson - 7 juni 2011 10:33

Nu kan man fan inte säga annat än att det är sommar iaf...Gillar verkligen sommaren men har ett problem med den...Den hinner ju inte ens börja innan den är över...D tycker jag är lite drygt...


Igår kväll fick vi nåt jäkla ryck o blev sjukt irriterade på all skit som stud runt om i butiken...lr lagret rättare sagt så vi drog iväg o hämtade en släp som blev KNÖKFULL...Tog syrran med mig imorse o kastade skiten...Fyyy fan vad grejer där va men bra blev det...Och rent på lagret =)...


Klockan är snart 11 så det börjar luta åt att jag ska gå ner igen strax, Johan är iväg idag så idag blir kvällspasset mitt :P...Måste dock tacka Martina som snällt ställde upp och bytte pass med mig, annars hade jag ju lixom inte kunnat tömma skiten idag...:)


På tal om sommar innan förresten...Skolavslutning på fredag för lilleman...Fan vad även detta året gått fort...Och fatta att han börjar 1:an till hösten...*suck*...Pappas "lille" pojk va det ja...Men innan dess har vi ett långt härligt sommarlov...Då blir det iaf några veckor han är här även om inte jag har semester...Maria har ju så då skulle lilleman va här =)...Får se om vi kan hinna med att åka iaf nånstans...Känns som att det hade varit jäkligt skönt faktiskt...ett par dagar räcker...Men vi får se vad vi kan pussla ihop på jobbet...


Hinner inte skriva mer för jag måste lägga ut en annons på bilen oxå...Men till er som säger att det är alldeles för varmt för att äta...Ja, det kan jag hålla med om...Men glöm för fan inte dricka vatten!!!


Ha d görbra!!!


Ät glass i stora lass! =)

Ovido - Quiz & Flashcards