Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Nu har vi dragit igång!!

Av hakanpalsson - 2 juni 2011 10:02

Nu för tiden hittar ni oss...Håkan o Johan...Bill o Bull om ni hellre vill på Pressbyrån i Ronneby...Varit igång sen i Söndags och det är riktigt roligt med alla kunder samtidigt som det är tokigt mycket att sätta sig in i...Söndagen innan vi tog över va det inventering, den drog dock ut på tiden så vi va väl i säng runt 03 och sen ringde klockan vid 04,30 för då skulle vi ner och öppna butiken...Va en rätt go känsla att för första gången öppna...men på kvällen va man allt lite mör kan jag lova...Sen är det ju allt runtomkring, kassan är ju en liten del av allt...Men tids nog så sitter det nog fasen där...Kan ju oxå tilägga att vi haft sjukt mkt hjälp av väldigt många vilket vi är väldigt tacksamma för...Ni har underlätta otroligt mycket...Och sen alla blommor, kommentarer och lyckoönskningar...Fan va det värmer...!! Sen måste jag ju bara tilägga att fan vad vi har goa ungar runt oss...Snacka om engagerade barn som har hjälpt oss och nästan tjatar om att få komma ner o plocka upp varor osv...Arbetsvillig ungdom kan vi kalla det...En dag kanske det är vi som hjälper dom =)


Igår innan jag började så kom jag på att det kanske va dax att tvätta lite...kläderna börjar lixom ta slut =)...Maria har ju inte heller varit hemma dom sista dagarna mer än o sovit så det har helt enkelt inte hunnits med...Men Idag jobbar den ena tjejen på förmiddagen så då passar vi på att tvätta så allt löser sig juh =)


På lördag är det bröllop för Acka och Hubbe...Fatta att dom ska gifta sig...Jag funderar på om jag börjar bli gammal utan att jag märkt det...Acka och jag är ju lika gamla så nåt borde det ju va...=)...Ska iaf bli förbannat kul kan jag tala om!! =)...

Måste ner imorron och hitta en skjorta oxå...Blev ju lixom inte riktigt av sist så imorrn är ju sista chansen innan det är dax...Sen en slips som passar kanske =)..


Aja...Nu måste jag springa o byta i tvättstugan...Få se hur mkt "bloggande" som hinns med framöver...


Må väl!!!

Kram Håkan Bråkan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards