Direktlänk till inlägg 27 juni 2011

Midsommarhelgen över...Sommaren rullar vidare...

Av hakanpalsson - 27 juni 2011 10:55

Ja så är det...Hade en sjukt go o trevlig midsommar hos Emma o Micke, ett par kompisar till syrran o dom...Alldeles lagom med folk och stim o stoj...Jag va nykter, skulle ju upp o jobba dagen efter så jag tyckte det va lugnast så...Men visst är det härligt...Goa människor, goa ungar som busar/härjar tills ögonen börjar rulla på dom,midsommardans, go mat osv... Lilleman höll sig vaken ända tills dom tog fram gitarren, då satte han sig i mitt knä och sen tog det inte många minuter innan ögonlocken slogs ihop...Då va det dax att åka hem =)...


Måndag idag...Kan ju låta lite knäckande men om allt går som det ska så ska jag ha semester nästa vecka och det kan jag ju stå ut med...Än så länge har vi inget direkt planerat men nån sväng i landet ska vi nog hinna med =)...Skulle jobbat ihop med min kollega ikväll men den stackarn har åkt på nån skit så det blev bara jag idag...Har nog en kväll med ganska mkt framför mig är jag rädd för men det ska nog tusan gå...Bara hoppas han kryar på sig...=)


Solen skiner som tusan idag, satt på balkongen och tog en cigg innan...Sjukt varmt!! Härligt som fan men det ska ju va så här fint nästa vecka!!!


Kan ju dessutom tala om att jag går och är konstant hungrig nu för tiden, har ju börjat med mat på påse (pulver) för nu hade det gått för långt helt enkelt... har varit jävligt nära att ge upp ett par gånger men har som tur är valt att käka ett mål om dagen så d målet är grymt gott kan jag tala om!! Många säger att denna metoden inte är bra men jag vet inte...är ju inte så insatt i de men måste ju göra nåt iaf...Än så länge har det ju iaf blivit mellan 6-7 kilo så jag kör på =)


Nu ska jag och lilleman ta en runda i solen...han på cykel och jag med benen så hundarna kan hänga med!


Ha en fin dag allihop!! //H

 
 
Ingen bild

Fille

27 juni 2011 15:23

Jag har gått ner 8kg nu på några månader. Kör med pulvershake. Var tredje timme är att rekomendera sedan börja man känna hungern komma krypande. Kör också med lite olika smaker för att inte det ska bli så tjatigt. All lycka till Håkan och ha en reicktigt härlig sommar!

M.v.H Fille

hakanpalsson

2 juli 2011 10:42

Blev jävligt besviken första veckan då jag hade hamnat på 0,5 "upp"...Han som säljer det blev lite lång i ansiktet...Däremot nu sist, andra veckan så visade vågen -4,6kg så d va jäkligt nice...Började tänka mig för lite innan jag började så sammanlagt är det runt 9 nu...Så jäkla skönt att det börjar märkas på byxorna o så =)...Jag önskar dig detsamma o tack för uppmuntran=)...Ha det kalasbra...Mvh Håkan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards