Alla inlägg den 4 april 2011

Av hakanpalsson - 4 april 2011 11:02

Måndag!! D betyder att inatt ska det köras Scania igen =)


Har haft en go helg utan många stopp känns det som...


Jag och Maria fick nåt ryck i lördags kväll o gick till Johan o Linda, en sväng på 7-8 kilometer...Ska jag va riktigt riktigt ärlig så va det ganska skönt...men fy fan för mina fötter efter det =)


Har en sån jävla beslutsångest oxå...Sälja Bmw lr behålla Bmw...hmm...La iaf ut den på annons men dom bytena som jag fått än så länge...ehh...Nä tack!!


Tänkte jag skulle åka o se om man kunde klippa ett stycke mkt päls (Sigge)...Halva Sigge försvinner när han e nyklippt...Men han är så jävla skön när han e nyklippt...Springer som om det öppnat sig en ny värld för honom =)


Va förresten inne o hämtade lillemans eftertraktade röda jeans innan kalaset i lördags...Så jävla cool blev han!!    ...Och så glad!! =)...Goaste ungen! =)


Nä nu får det va för en stund!


Ha d bäst! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards