Alla inlägg den 20 april 2011

Av hakanpalsson - 20 april 2011 15:47

Ja visst är min humor underbar...Beror ju dock på vad man jämför med ;)


Ganska slapp dag idag, vaknade redan runt tio, ställde iofs klockan för att inte sova så länge...Ska inte jobba inatt utan dag imorron ist och då kan d ju va skönt att kunna sova natten som kommer oxå...


Körde ut till Maria en sväng och kom på att släparna va ganska skitiga och det är ju trots allt ganska fint ute nu så d fick helt enkelt bli till o tvätta av ett par av dom iaf =)...Då har man ju tom gjort nåt meningsfullt idag ;)


Nu är det snart Maj...Då blir det till att jobba o hålla igång som den värste, utbildningar i Sthlm i tre omgångar, däremellan praktik i Växjö innan vi drar igång förhoppningsvis 1:a Juni...Ska bli så jävla nice ;)...Får dock ta vara på tiden jag är hemma i maj...Träffa Maria o lilleman så mkt man kan =)


Lilleman ja...Snacka om att han hade panik häromdan när han hade åkt till mamma...Hans "gogos" va borta!!! Ring efterlyst lr aftonbladet lr vad som helst!!! "gogos" + borta = PANIK!!!!!...Som tur va så lokaliserade vi det till att vi glömt dom hos Johan och så va det =)...Tänk va ett par små figurer kan ställa till det...=)

Sen jag konstaterade för lilleman att "gogos:en" kostar 25 kr och man kan ju faktiskt jobba ihop en peng om man hjälper till med vissa saker (som inte alltid ska göras ) så har han blivit väldigt hjälpsam, häromdan kom han med dammsugaren o fixade i köket...Nu gillar även jag "gogos" =)...Fint blev d och gogos fick han =)) Veckopengen räcker ju "bara" till ett paket =)


Nu börjar det dra ihop sig mot påsk...Fan vad tiden går...Sjukt fort kan jag tala om...Snart e d sommar, sen är det bara hösten kvar o sen är julen ett faktum...Visst är det härligt...NOT!! Fan va gott det hade varit att åka iväg över julen...Men inte så länge lilleman är liten =)...


Ikväll ska jag ta sambo o hundar på en långrunda tror jag, klarar ju inte beach 2011 men ett realistiskt mål är nog beach 2020 så d siktar vi på!! =)


Ha en kanonkväll!!

//Håkan

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards