Alla inlägg den 13 april 2011

Av hakanpalsson - 13 april 2011 13:43

Japp...Onsdag idá...Denna veckan betyder det sista natten, tog ledigt tors natt... Det innebär ju oxå att efter inatt så är det helg till Mån morron...=)


Blev ju iaf lite mer sovit idag, vaknade väl runt halv halv 11... Vart ner på LA fik1 o tog en kaffe med Johan o lite andra före detta jobbarkompisar...Fan va pikad jag blev för bloggen...Haha...

Jag vågar ju iaf skaffa facebook så jag slipper låna Marias ;)...


Träffade lilleman när jag hade parkerat och han ville följa med hem en stund innan Anna skulle hämta honom...Vardagslyx...=)


Nu börjar det bli mkt i min lilla hjärna...Massa papper kommer, kurser på nätet osv osv...Det är fan inte länge kvar innan allvaret börjar...Ska bli förbannat kul kan jag lova =)...Vet ju iaf vad jag ska göra större delen av helgen...


Snart blir det Stockholm för mig och Johan...I 3 dar...Det enda jag funderar på är hur nån människa i hela denna stora världen vågar släppa iväg två så förvirrade själar själva i Sthlm...Tänk med tunnelbanor och allt...Lär ju aldrig hitta vare sig fram lr tillbax...Blir väl som vanligt...Vi åker och åker när nån av oss frågar -"är vi verkligen rätt nu"?...-"Va?! Jag trodde du visste vart vi skulle för jag vet inte"!!!...Haha... Lite som Albert o Herbert i New-York kan jag tänka mig=)


Nä nu ska jag äga lilleman i "gogos"...=))


Glöm inte vart d godaste kaffet finns---Pressbyrån!!...Och glöm inte vart du hörde det först!! ;)


Cykla o vält!!

Av hakanpalsson - 13 april 2011 04:08

Japp så dax har vi klockan nu...Precis kommit hem från jobbet, borde sova och ska det snart...=)


Skrev ett långt och genomtänkt (?) inlägg igår...Men åter igen det satans modemet som la av...Blev så förbannad så jag gav fan i d...


Dom två sista nätterna har varit grymt jobbiga...Vet inte varför men jag har varit trött så in i h...baljan...


nä orkar fan inte mer just nu...ska försöka med mer senare idag...Go´natt

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards