Alla inlägg den 15 april 2011

Av hakanpalsson - 15 april 2011 23:48

Visst fan e d nåt speciellt med fredagskvällar...Egentligen har jag ju haft helg sen i onsdags men...det är ju lixom ändå inte fredag kväll =)...


Denna kvällen va väl inte riktigt som alla andra fredagar...Bytte däck på släpen på macken o sen städade jag bilen och Maria tvättade sin =)...Men Johan, Linda och Eeeemil kom och höll oss sällskap så det kändes ändå som det gick fort =)...Blir ju dessutom av nån lustig jävla anledning alltid en massa kaffe och skitprat när Johan är inblandad...Man skulle kunna säga att vi har samma intresse...Och då menar jag inget vi diskuterar utan att just kaffe och skitprat är vårat intresse =))


Maria har ju känt sig hängig ett par dagar nu...När vi kom hem så hade hon 39,9 i feber...Inte så konstigt att hon kännt sig dålig!!...Så jag blev själv som körde ut till Tony o Josefin ikväll...Kaffe igen =)...


Satt o kollade lite på d programmet där Leif GW är med nu...Fan vad jag diggar den gubben...Har är så där lagom försöpen...Verkar konstant smålullig =)...Idag va visst "inget man kommer dö av" favoritordet...Haha...Grym gubbe!!!


Imorrn blir det Johan igen för att skriva på papper efter papper efter papper...Och nu snackar vi inte faderskapstest!! :P...Men det närmar sig som sagt var och jag vet en som är ganska nervös...Fan vet om inte jag oxå börjar bli det....Men d löser sig sa käringen som sket i vasken...=)


Nä fan nu känns det som jag mest svamlar så jag går o smeker upp min kudde som bara jag kan...:)...


Tänk på att det är fredag så ni inte glömmer "svensson-gnugget" ;)


Sov gott!

// Håkan

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards