Alla inlägg den 16 april 2011

Av hakanpalsson - 16 april 2011 21:48

Lördag...Jag har fan ingen koll på vad det är för dag ens...Dagar kommer, dagar går...Fredag kväll o picken står...tja lr nåt...


Haft möte uppe hos Johan idag...Visserligen va d bara jag,Johan o Linda som spånade o drack kaffe...Men det låter ju viktigare när man säger möte ;)...Ja mötte ju upp lilleman på vägen oxå så han va ju givetvis oxå med...inte att förglömma!! =)


Drog inom Willys på vägen hem...Mästerkocken lilleman som visade vad han gick för i köket häromdan ville gärna laga mat idag oxå...Så d blev tacos...=)


När en inte allt för pigg Maria tagit sig ut till stallet o värmt upp gnäggus el hästus inför morgondagen så började det dra ihop sig för käk...Lilleman hade fixat d mesta och skulle precis ge sig på att skala löken...Konversation som uppstod...


Jonathan: -Pappa jag måste ha nåt för ögonen...

Maria: -Andas genom munnen ist för näsan så ska du se att d blir bättre.

J: -Nä d funkar inte, nu börjar tårarna rinna!!

J: -Pappa d går inte!!!

H: -Du kan väl testa det Maria sa, annars fixar jag löken.

J: -Men pappa fatta!...Jag andas ju inte ens!!!! Haha...Med min låga humor så tyckte jag d va lite kul =)



Gott blev d iaf o smått kräkmätt blev jag oxå...


Har faktiskt varit lite flitig idag oxå och gjort 3-4 kurser på nätet, känns nästan som att gå i skolan igen...Denna gången är man dock både intresserad och engagerad...Riktigt kul må jag säga!! =)


Nu har en alldeles för pigg lilleman hamnat i sin säng alldeles för sent och gör precis allt för att slippa sova...Kommer på det ena efter det andra att prata om för att inte somna...!!


Imorrn ska Maria iväg o tävla, håller tummarna som fan kan jag lova!!...Jag är dock glad bara hon håller sig kvar uppe på hästen =)


Nu blir det en kopp TE och en skvätt tv innan sängen!


Glöm inte!! Diskamaskinen är guds gåva till mannen så som mannen är guds gåva till kvinnorna!!


Sov gott mina vänner!!


//Håkan

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards