Alla inlägg den 10 april 2011

Av hakanpalsson - 10 april 2011 17:41

Ja i fredags efter diverse pikar så tänkte jag att va fan...Som den man jag är kanske jag inte ska hålla på me detta!...Så får det bli!!

MEN...

Efter ett par uppmuntrande kommentarer på fb och Marias kommentar..:"Du får väl ha stake nog att fortsätta då" så får det trots allt bli en fortsättning...=))


Så ny rubriken blir...Go Helg!!! =)


Vad har helgen haft i sitt sköte (fniss) då?

Lördagskvällen bestod av grillning hos Svärmor o Felle, förbannat gött må jag säga och trevligt naturligtvis =)


Söndagen ställdes klockan på 8 (!)...Hade lovat Maria o följa med o kolla på när hästarna skulle hoppa...Utan ryttare!!...Hade ju aldrig varit med om detta och måste säga att det va riktigt kul...Vilken jävla fart dom får upp!!! =)


När Maria skulle lämna hästen i stallet så hamnade jag helt oväntat hos Hubbe som bor strax bortanför ;)


Kom hem i lite vettig tid, lite käk o sen blev d sängen en stund...

-"PAPPA"!!!!

-ÖHH..VA...JA!?!

-DU MÅÅÅÅSTE KOMMA, JAG BEHÖVER HJÄLP!!

Småsprang ju bort till lillemans rum...

-"Vad är det som har hänt Jonte"?

-"Jag behöver ett batteri till min experimentlåda"...

*suck*...Trodde ju det va superallvarligt...Skickar ner Jonte och Jossan som oxå varit här idag o köpa batteri...Ett problem löst =))


Tony ringde, snackade lite skit o så...Fan va brandbilar o sånt det är vid gymmet i stan...

Ronnebybo som man är så tog nyfikenheten över...

-"Maria,Jonte och Jossan"!! "hundarna måste ut, klä på er"!...Blev ju en sväng till stan, verkade inte så allvarligt så det blev en glass istället =)


Va inom Pressbyrån på vägen hem...Förbaskat trevlig butik det...Bara så ni vet ;)


Nu ska jag inte tråka ut er mer...Men gör nåt oväntat och helt crazy idag vet jag...Ligg med varandra på en söndag ist för fredag vet ja, kostar ju inget att prova =))


Ha en skööön kväll


//Håkan


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards