Alla inlägg den 19 april 2011

Av hakanpalsson - 19 april 2011 15:45

Ja inte långt borta iaf... Balkongdörren öppen...Man hör det redan långt borta...kommer närmre...Goare ljud finns nog fan inte... SCANIA...V8...Raka rör!!

På tal om Scania så va d en bra natt, hann me mina lass och sen tvätta ekipaget...Ska dock tillägga att det gick smidigt mkt tack vare min sambo Maria som va med =)...Hon e grym på att tvätta lastbilar...;)


Nu hamnade jag i samma sits som en gång innan...modemet tappar mott helt plötsligt...Blir så jävla trött...Förbannade Telenor!!!


Ställde klockan i vettig tid idag för det ringde en "Nisse" på Bmw:n igår...Sa precis som den är och han grymt "på"...Ringer dig vid 11 o kommer bort o tittar på den!!...Har han ringt?!...NÄ!! Jävla pucko...Är det så svårt att säga, tyvärr jag hoppar nog över det då... Störa min välbehövliga skönhetssömn genom att ljuga!!! Snacka om att man blir sur...


Men...I all irritation så bestämmer vi oss iaf för att gå(!) ner till apoteket som jag skulle gjort för typ en månad sen, hade ju givetvis inte d jag skulle ha men orkar inte ens bry mig...=)...För på nåt vis blir man sjukt mkt gladare när solen skiner och det mesta går lixom lättare...Mkt folk på stan, dom flesta ser pigga o trevliga ut...Men vart är alla dessa människorna på vintern...Går dom i ide då lr?!


Fan nu hinner jag inte mer...Johan ringde och det är typ som att larmet gått...måste dra!!!


Puss o kram, ät en gam!


//H

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards