Alla inlägg den 21 april 2011

Av hakanpalsson - 21 april 2011 21:14

Va nåt så förbannat trött imorse när klockan ringde kl 03,30...Är helt enkelt inte van vid att jobba dag längre, snacka om att man kan vänja sig av med saker fort...typ att gå upp på mornarna!! =)

Tog bilen 05,00 imorse o körde först ett lass hemma...Sen skulle jag lasta till Kristianstad vilket lika fort blev Oskarshamn ...Men d gjorde faktiskt ingenting...Är inte varje dag man är på d hållet...=)...Fina vägar, lagom med trafik, solsken, go musik på radion och en herrans massa kaffe...Kan man få en bättre avslutning på veckan?!?! =)


När jag kom hem så låg Jontes (trodde jag) påskägg på bordet, Maria skulle bara köpa ett par saker till och jag trodde hon hade lagt ner det i ägget så jag skulle bara kolla vad det blev...Men d va ju för tusan mitt ägg!!! Låg duktigt på minus hos Maria ett X antal timmar...Kan dock poängtera att jag hann inte öppna ägget så jag såg ingenting!!


Imorron har jag lovat lilleman att vi ska ut på en långtur på cykel (ibland pratar munnen utan att hjärnan hinner koppla)...Ska iaf cykla till Yxnarum där Maria skulle va på nån hopptävling =)...Så får vi hoppas att vi pallar att ta oss hem oxå...haha


Måste försöka hitta fjädrar till Bmw:n...Börjar bli riktigt trött på den kärran faktiskt...Men måste göra det innan vi kör igång med företaget osv...känns inte som om det kommer finnas tid till det sen...=)


Aja...Nu tar jag en lugn kväll med Maria, Jonte och Jossan som oxå ska sova här inatt...


Trevlig helg...

Av hakanpalsson - 21 april 2011 21:14

Va nåt så förbannat trött imorse när klockan ringde kl 03,30...Är helt enkelt inte van vid att jobba dag längre, snacka om att man kan vänja sig av med saker fort...typ att gå upp på mornarna!! =)

Tog bilen 05,00 imorse o körde först ett lass hemma...Sen skulle jag lasta till Kristianstad vilket lika fort blev Oskarshamn ...Men d gjorde faktiskt ingenting...Är inte varje dag man är på d hållet...=)...Fina vägar, lagom med trafik, solsken, go musik på radion och en herrans massa kaffe...Kan man få en bättre avslutning på veckan?!?! =)


När jag kom hem så låg Jontes (trodde jag) påskägg på bordet, Maria skulle bara köpa ett par saker till och jag trodde hon hade lagt ner det i ägget så jag skulle bara kolla vad det blev...Men d va ju för tusan mitt ägg!!! Låg duktigt på minus hos Maria ett X antal timmar...Kan dock poängtera att jag hann inte öppna ägget så jag såg ingenting!!


Imorron har jag lovat lilleman att vi ska ut på en långtur på cykel (ibland pratar munnen utan att hjärnan hinner koppla)...Ska iaf cykla till Yxnarum där Maria skulle va på nån hopptävling =)...Så får vi hoppas att vi pallar att ta oss hem oxå...haha


Måste försöka hitta fjädrar till Bmw:n...Börjar bli riktigt trött på den kärran faktiskt...Men måste göra det innan vi kör igång med företaget osv...känns inte som om det kommer finnas tid till det sen...=)


Aja...Nu tar jag en lugn kväll med Maria, Jonte och Jossan som oxå ska sova här inatt...


Trevlig helg...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards