Alla inlägg den 11 april 2011

Av hakanpalsson - 11 april 2011 11:15

Det är inte så illa som det låter faktiskt...


Vaknade vid sextiden av Marias klocka...

-Maria, du ska gå upp nu!

-Jag vet

-Men Maria, du måste gå upp nu...alltså verkligen

-Jag vet.

-Maria nu MÅSTE du gå upp...

-JAG VET!!! hahaha...

Måste ju säga att även om jag är vaken vid sex så är det ju betydligt skönare när man vet att man inte börjar förrän kl 17 =)


Drog igång lite kaffe, gick in o skulle väcka lilleman...Han va ju inte farligt trött idag va!? =)...Vilket oxå kan innebära att han inte är på ett solskenshumör...Men ni vet att när det springer en mus på ryggen o skriker BEEEEV som Dag-Otto, då har min pojk svårt att hålla skrattet borta...Fan vad kass jag är men jag fick honom på ett asgott humör iaf =)


Vid nio kom iaf Maria hem, mådde skit...Inge kul alls...Att va sjuk alltså!


Sitter o klurar på en överraskning till Maria o Jonte, har ju vissa planer men är inte hundra ännu ;)


Aja...D blev iaf lite "morronblogg"...Får se om det kommer mer idag =)


Ha d kanon

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards