Alla inlägg den 6 april 2011

Av hakanpalsson - 6 april 2011 17:27

Blir man trött lr...Har skrivit ett långt drygt j-vla "blogginlägg" lr va d heter...Sen ballar modemet ur!!... Men ja e int bitter..Gör om-gör rätt!!

'

Gav iaf lilleman bandyklubborna vi köpte till honom häromdan...samma sekund jag ger honom dom hör jag min stora trut säga typ "Om du väntar till jag slängt in tvätten så kan jag äga dig sen"...Tuff som en brunstig elefant...Sagt o gjort...spelet går som fan, svetten rinner o andningen går sådär...Ska va lite tuff o "lobba" över lilleman...*AJJJ*...Mitt på Lillemans finger, svider ju så in i .....!!!! *ångest*...ok, matchen slut...13-9...till Lilleman (trots hot om indragen veckopeng och disk i veckor)!!! "Pappa-visst är jag bra på bandy"...*hosthost*..."ja lille gubben du är grym"...haha...Ägd av en 6,5-åring!! =)


Om nån har ett korpenlag så är jag intresserad...Men säg för fasen inget till lilleman...!!


Efter skolan träffade vi Maria på bergslagskrogen o käkade lite middag...Kroppkakor har ju aldrig varit min favorit men måste ju erkänna att deras är jag lite såld på =)...Sen lite vardagsmys me dom bästa är ju inte fel ;)


Nu hinner jag inte mer, ut till Hubbe en runda..ska kika lite på "Bmw:n från helvetet" och snylta en kopp kaffe!! =)


Chip, chop--Håkan på topp!!


Hej hej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards