Direktlänk till inlägg 1 april 2011

Fredag!!

Av hakanpalsson - 1 april 2011 15:22

Fredag kväll!!


 Inte nog med att det va en riktigt dryg natt att köra med en dimma som va helt sjukt tjock...Va ju dessutom inte superpigg ens när jag började jobba...Kan ju säga att sviterna har följt mig idag...Blev ju bara 4 timmars sömn så jag har varit toktrött hela dan...


Hämtade iaf lilleman och en kompis till honom i skolan 11,20 för att sen köpa glass och sen hem o slänga ihop lite pannkakor...Boysen verkade nöjda =)


Drog ut en snabbis till min sambo på jobb och hämtade lite papper och passade på att ta en kopp kaffe ihop med henne innan jag o Jonte skulle ner till Karlshamn och köpa dom röda jeansen jag lovat honom, vi drar ner för att inse att den enda storleken dom inte hade va den han behövde...*suck*...Sprang som idioter i hela j-vla Karlshamn o frågade efter röda jeans... Beklagade mig lite för Maria som helt enkelt frågar om jag ringt butiken i Karlskrona o kollat om dom har hans storlek...Som om det vore självklart att ringa o kolla det...har dom inte hans storlek så har dom ju inte!!...Men tro´t lr ej...ett par i hans storlek!!! Får dra in imorrn på förmiddan o hämta...kalas kl 12 =)...Att det ska behövas en kvinna för att komma på att man kan ringa...jaja...1+ till Maria! =)


Nu ikväll har det blivit käk o tjöt hos min vän Johan m familj...Gött sket d...Jag o Johan har lite på gång...Stort för oss--litet för mänskligheten!


Nä...Nu ska Pålsson trampa igenom madrassen!!


Puss i ljumsken!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards