Direktlänk till inlägg 26 april 2011

Hade gärna sovit nu...

Av hakanpalsson - 26 april 2011 02:55

klockan är 02,55 och jag vill inget hellre än att sova nu...Gäspar mer än Lucky Luke drar men lik förbannat kan inte gluggarna slå igen och mina sågversksnarkningar ta fart!!


Så nu hamnade jag i soffan med datorn för ovanlighetens skull...Hörde en fetgäsp från andra änden av soffan där Sigge funnit sin plats för natten...sen tunga steg och helt plötsligt hade han krupit upp jämte mig, lr rättare sagt på mig om han hade fått =)...Goare hundar än dessa får man nog leta efter =)


Idag (igår) va Johan o jag hos Maria o "praktiserade" lite på en av maskinerna vi ska använda sen...Gissa om det va två nervösa muppar som stod där ute o tryckte...

Va lite som första gången man ska till...Man skakar lite, handsvetten kommer, man vet lixom inte riktigt hur det går till men gjort blir det och på nåt vis är man ganska nöjd efter...Samtidigt som det blev lite "halvdant"...Men andra gången blir ju garanterat bättre! =)

Kan dock säga att jag va och är fortfarande lite sur på Johan för han frågade om det va några speciella kläder vi skulle ha...Han skulle ha Boratdräkten sa jag och det bara sket han i...Och han o jag ska bli kompanjoner, jo jag tackar!!! ;)


Fastnade en stund hos Johan o Linda när jag skulle lämna honom hemma för Linda hade av en händelse nytt kaffe på gång...Då kom dessutom André, hur kul som helst...ser ju aldrig honom längre sen han blev 08:a...Emelie va ju oxå med och logiskt nog så ser jag ju inte henne oftare men desto roligare att träffa dom nu =)


Nu ska jag nog fan försöka sova en stund...Är dessutom lite rädd för att Maria kommer ut snart och slår datan i huvudet med allt "knappande"...Hon ska ju trots allt upp om ett par timmar...

Men innan jag ska sova så ska jag ringa o väcka Johan för han ska köra morgonen idag...Vilken känsla det är att ringa o väcka honom vid denna tiden...Så jävla trött och jag brukar ju inte va sen med att tala om att jag bara skulle väcka honom och inte har tid att prata för jag ska sova!! haha...Lite kul måste jag ju få tycka att det är och han kommer ju faktiskt upp så han bör ju ändå va tacksam att jag ringer...;)


Köp en påse chips. glöm inte dagens måltips...=)


Sov gött-dröm sött


//H

 
 
Baraa

Baraa

26 april 2011 21:27

Du skriver analyserande och kreativt.

http://person.bloggplatsen.se

hakanpalsson

28 april 2011 13:28

ok...Vet inte riktigt hur jag ska tolka det men tack iaf =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards