Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Sista dagen på jobbet...

Av hakanpalsson - 29 april 2011 23:54

Ja så är det faktiskt...Lr natten som gick rättare sagt...Va dock nere o fikade en sväng i eftermiddags vid "skiftbytet"...Trevligt. Men om dom tror att dom blir av med mig så lätt så tror dom nog fel, ska nog tusan åka ner o snylta kaffe emellanåt =)


Men att jobbet tog slut idag betyder oxå att praktiken börjar på söndag...Kl 08 är det uppställning i Växjö!! Undra vem som kommer va mest nervös...johan lr jag...=)...Men allvarligt talat...Jag tror detta blir skitbra! Bara man kommer in i kassasystemen osv så tror ´jag det går så...=)


Fatta att jag och Johan mer lr mindre kommer va sambo i ca en månad nu...haha...Hur fan kommer detta att sluta...Förhoppningsvis bra...Blir nog mkt makaroner bara...Vårt samboliv börjar ju då på måndag då vi drar till Växjö och bosätter oss i Johans husvagn fram till fredag! Engångsgrill o folköl...d e livet =)

Sen veckan efter är det tre dagar i Sthlm sen Växjö en vecka och sen Sthlm igen...=)...Sen är det FINAL!!...Typ som att hoppa bungy jump utan rep...Men jag o Johan har ju lite att ta på så vi borde landa mjukt...;)

Men då tar vi iaf över!!...Spännande som fan...Kan ju tänka mig två stycken som svettas, skakar och torkar händer den morgonen!! =)


Idag skulle jag ha tag i en skiva med nåt till datan åt Maria...Ringde till EL-Gigantens kundcenter för att kolla om dom hade det hemma, annars är det ju lite meningslöst att köra 6 mil...Fick prata med den otrevligaste människa jag varit med om (nästan iaf)...Ska man va otrevlig så har man f-n inte på ett kundcenter att göra!!!

Tog en livlina och åkte ner till Agneta o Felle som brukar ha bra koll på sånt...Blev så att Sebbe blixtinkallades från övervåningen...Men d gick fan inte...Måste ha den förbannade skivan...*suck*...Men Jonte tyckte d va förbaskat kul Felle spelade el-gitarr...och givetvis fick han prova...snacka om att det lös i ögonen på honom ...=))...När Vi gav upp med datan o d så va klockan elva så ni kan ju gissa om vi hade en lite pojk som somnade gott när vi körde hem...=)


Imorrn blir det full rulle kan jag lova...Måste tvätta av bilen o städa den för jag ska möta nån Nisse som ska titta på den när jag kommer till Mörrum...Och till Mörrum ska jag för att kika på när Maria hoppar...Så det kan bli lite körigt...Med tanke på att jag ska träffa honom vid 12-tiden så kan d bli...Ja...Helt enkelt mindre skönhetssömn än vad min kropp behöver...=)...Får väl se om vui byter...Han hade en V70 o d har jag varit lite sugen på...Så vi får se när det gäller...Volvo VS Bmw...än så länge 0-0...=)


På eftermiddagen måste jag upp till Johan, vi ska tvätta husvagnen...Måste ju dessutom cykla dit för jag hoppas ju verkligen att det blir en pilsner lr tre...Lätt hänt när det är sånt tungt jobb på g =)...Hoppas dock att Maria pallar att cykla efter hopptävlingen...Men om jag känner henne rätt så blir det "bit ihop" och inte "bryt ihop" så hon cyklar nog tusan =)...Hon är grym =)


Nu sover min älskade lille pojk så förbaskat gott och min älskade sambo ropade för 20 min sen att hon oxå lägger sig...Gissar på att det betyder att jag oxå ska göra det nu då =)..Ska bara lyfta bort två stycken hundar från min kudde där jag vågar garantera att dom ligger o sover nu...Alltid "onda ögat" av Sigge när jag ska lägga mig...Tro inte han uppskattar att jag faktiskt vill ha en bit av min säng =)


Sov gott...


OBS!! Ni vet väl om att om du har en Iphone så har Pressbyrån en "APP" att hämta ;)


Må väl!!.../Håkan


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hakanpalsson - 14 november 2016 21:01

Japp, det va fan inte igår jag skrev någonting här men nu är det dax kände jag :)... I skrivande stund sitter jag i Malmö, i ett industriområde, i en lastbil... Regnar som fasen och mörkt är det...Denna årstiden är en enda stor jävla depression, ...

Av hakanpalsson - 27 oktober 2014 18:34

Yes Box, vi e på rull igen...Måndag är kanske inte den roligaste dagen men det är lixom inte mkt att göra...kör denna veckan oxå sen är det ta mej fasen frivecka igen, gött d :) Fredagen kunde varit roligare, allt flöt på kanon till typ lunch, lämna...

Av hakanpalsson - 21 oktober 2014 00:52

Japp nu är man igång efter the freeweek... Har inte blivitjättemkt gjort hemma denna veckan kan jag lova, har försökt hjälpa Maria på macken istället... Sen om det blev så mkt gjort, d vet i fan... Jonte sjuk hela veckan så han har hållet sig hemma...

Av hakanpalsson - 15 oktober 2014 20:05

Nu va det jävligt länge sen jag skrev här och jag har nog hur mkt som helst som jag skulle kunna skriva men jag hoppar det för stunden... Jag börjar bli jävligt trött på att Sverige inte längre få vara svenskt och att vi inte längre får använda oss a...

Av hakanpalsson - 2 juli 2014 21:51

Just i skrivande stund så sitter jag i lastbilen i torup... Kan ju tala om att detta är inte världsmetropolen, händer inte ett förbannade skit faktiskt men men...Skit i det, ska ju liksom bara sova här Två dagars jobb till sen är det det fanimej tre...

Ovido - Quiz & Flashcards